ایلام؛

بهار تعلیم و تربیت فصل بلوغ خلاقیت ها

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: در طلیعه ماه مهر، همه پویندگان علم و دانش، حرکتی پرشتاب را برای فتح قله های معرفت آغاز می کنند تا پیرایه های جهل و بی سوادی را از پیکر جامعه بشری بزدایند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حسین کلانتری گفت: بخش اعظمی از قشر جوان بیکار جامعه در کشور فاقد مهارت های فنی هستند و همین عامل باعث افزایش جامعه بیکاران شده است.

وی افزود: با توجه به پیشرفت های روز افزون مهارت های کاربردی، شایسته است در جهت کاهش نرخ بیکاری از این گونه فعالیت ها بهره گیریم و مسیر پیشرفت و گسترش آن را باز کنیم چرا که جوانان جویای کار با کسب مهارت های لازم می توانند راحت تر وارد محیط کسب و کار شوند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با بازگشایی مدارس تاکید کرد : این هفته یادآور رشادت ها و شهادت عزیزانی است که در آن ایام در سنگرهای دفاع از دین و سرزمین خویش ماندند تا انقلاب شکوهمند اسلامی برای همیشه پایدار بماند.

کلانتری با بیان اینکه شهدا راه ترقی و پیشرفت و به خدا رسیدن را به ما آموختند، گفت : اگر امروز دشمنان نظام و انقلاب جرات نمی کنند در مقابل ما کوچکترین حرکتی انجام دهند بخاطر اقتداری است که حاصل خون مطهر شهدا و ایثار رزمندگان است.







 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.