توصیه عجیب منصوریان در تمرین امروز استقلال

تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که سرمربی آبی‌پوشان درخواست جالبی از شاگردانش داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم استقلال پس از دو روز استراحت از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد. 

* امید ابراهیمی و وریا غفوری به‌علت حضور در اردوی تیم ملی در تمرین امروز حضور نداشتند.

* جابر انصاری که غیبتش در تمرین روز چهارشنبه حرف و حدیث‌هایی را ایجاد کرده بود، در تمرین امروز حاضر بود.

* تمرین با صحبت‌های علیرضا منصوریان برای بازیکنان آغاز شد. سرمربی استقلال از اعضای کادر پزشکی، آنالیز و تدارکات خواست که در میان بازیکنان حضور داشته باشند تا تمرین را برای آنها شرح دهد.

* هنگامی که منصوریان صحبت‌هایش را انجام داد در اواخر حرف‌هایش به شوخی خطاب به بازیکنان گفت: بهتر است هنگام صحبت کردن من ناخن‌های خود را نجوید!

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند. منصوریان دقایقی با فریبا به‌صورت خصوصی صحبت کرد. 

* به‌دلیل گرمای هوای علیرضا منصوریان مجبور شد یک پیراهن را به‌صورت دستمال دور سرش بگذارد تا از تابش مستقیم آفتاب در امان باشد. این کار باعث شد چهره سرمربی استقلال تغییر کند.

* بازیکنان مطابق معمول بدن‌های خود را زیر نظر استیو جونز گرم کردند. 

* امین حاج‌محمدی با وجود اینکه در تمرین حضور داشت بعد از چند دقیقه صحبت با دکتر نوروزی اعلام کرد که به‌دلیل سرماخوردگی قادر به تمرین کردن نیست و به‌همین دلیل محل تمرین را ترک کرد.

* هنگامی که بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز حرکات کششی انجام می‌دادند، علیرضا منصوریان از شاگردانش خواست که با دقت به صحبت‌های جونز گوش بدهند.توصیه عجیب منصوریان در تمرین امروز استقلال

* یکی از بخش‌های تمرین فوتبال در زمین بزرگ بود که علیرضا منصوریان به دقت نکات موردنظرش را به آبی‌پوشان گوشزد می‌کرد. سرمربی استقلال در یک صحنه تمرین را متوقف کرد و با فریاد به شاگردانش گفت: چه کاری انجام می‌دهید؟!

* با توجه به اینکه استقلال در نخستین دیدار از بازی‌های جام حذفی باید به مصاف ملوان نوین بندرانزلی برود، ظاهراً قرار است از سیدحسن حسینی درون دروازه استفاده شود، چرا که این دروازه‌بان تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر مربیان دروازه‌بان‌ها انجام می‌داد. 

* فقط ۱۰ تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند و در سکوت مطلق در گوشه‌ای از زمین مراحل آماده‌سازی آبی‌پوشان را مشاهده می‌کردند. 

* چند نفر که کار آنالیز را انجام می‌دهند امروز در محل تمرین حضور داشتند و آنالیزی از بازی‌های قبلی استقلال را به سرمربی آبی‌پوشان انتقال می‌دادند. 

* امید نورافکن که به‌دلیل شرکت در تمرین تیم جوانان مورد غضب کادر فنی قرار گرفته است، در این تمرین حضور نداشت. 

* طبق برنامه قرار است استقلالی‌ها پیش از دیدار با ملوان نوین یک دیدار دوستانه را برگزار کنند.

* خسرو حیدری در ابتدای تمرین حضور داشت، اما به علت مصدومیت دیگر تمرین نکرد.

تیم استقلال شنبه هفته آینده در چاچوب رقابت‌های جام حذفی در انزلی به مصاف ملوان نوین این شهر خواهد رفت. آبی‌پوشان ساعت ۱۸ روز جمعه با پرواز راهی رشت شده و پس از آن با اتوبوس به انزلی می‌روند تا در هتل سپیدکنار اردوی شبانه‌روزی خود را برپا کنند. به احتمال زیاد آبی‌پوشان پس از بازی نیز با اتوبوس به تهران باز می‌گردند.
منبع:11نیوز 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار