کرمان؛

جهاد فرهنگی و اقتصادی ادامه راه شهدا

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت :راه شهیدان همان جهاد و مبارزه با استکبار در میدان نبرد سخت است و اکنون در قالب جهاد فرهنگی و اقتصادی نمایان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، همزمان با هفته دفاع مقدس دومین یادواره شهدای هفت شهید محله مهدیه ومسجدفاطمه الزهراء عنبرآباد برگزارشد .

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای محله مهدیه ومسجدفاطمه الزهراء عنبرآباد با بیان اینکه برگزاری مراسم یادواره شهداء کاری الهی است گفت: شیاطین عالم و دشمنان راه حق این سنت حسنه یعنی زنده نگه داشتن یاد شهداء را نمی پسندند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدا با خداوند معامله کردند و چه کسی لایق خریداری ایشان جز خود خداوند است و قیمت جان پاک آنها رضایت خداوند متعال است که به دست آوردند.
وی با بیان اینکه شهدا چون زنده اند عند ربهم روزی دارند گفت: بدا بحال کسانی که چندین سال زندگی ایشان زندگی مادی و نباتی است، این گونه افراد همینکه می میرند هیچ خاصیت و خیری ندارند.
وی راه شهداء را حزن نداشتن از دشمن دانست و افزود: اگر خدای ناکرده خانواده های ما تحت تاثیر برنامه های بیگانه قرار بگیرند و رعایت حلال و حرام نشود و حرمت ولایت و نماز حفظ نشود شهداء غمگین می شوند.
وی گفت: امنیت امروز مرزها و امنیت اقتصادی و خانوادگی ما به برکت ترسیم راه شهدا است.
حجت الاسلام المسلمین علیمرادی گفت: شهدا در مبارزه با دشمن جان دادند ما نیز به تاسی از ایشان امروز با دشمنان فرهنگی باید بجنگیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت و دولت ما می بایست اهتمام به راه شهیدان که همان جهاد و مبارزه با استکبار در میدان نبرد سخت است داشته باشند و اکنون جهاد فرهنگی و اقتصادی برای ملت ما وظیفه است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار