مدیران بخش های بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

شهرام کرمی دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر كودك و نوجوان همدان، با دعوت از هنرمندان شناخته‌شده در حوزه‌های مختلف مدیران بخش‌های جشنواره را در ستاد تهران معرفی کرد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، بر این اساس نصرالله قادری نویسنده و کارگردان و منتقد شناخته‌شده تئاتر به‌عنوان مدیر بخش پژوهش و انتشارات جشنواره، منوچهر اکبرلو نویسنده و منتقد به‌عنوان مدیر بخش صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان و دکتر مهرداد رایانی مخصوص به‌عنوان مدیر بخش بین‌الملل معرفی شدند.
 
همچنین فائزه فیض شیخ‌الاسلام طراح صحنه و مدرس تئاتر مدیر بخش کارگاه‌های آموزشی، مهدی قلعه بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان مدیر اجرایی، مهدی حاجیان بازیگر تئاتر به‌عنوان مدیر دبیرخانه و هماهنگی و زهرا شایان فر نویسنده و منتقد به‌عنوان مدیر روابط عمومی و مهدی آشنا عکاس تئاتر به‌عنوان مدیر بخش مسابقه عکس و تئاتر معرفی شدند.
 
مدیران سایر بخش‌ها در شهر همدان متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یکی از باسابقه‌ترین رویدادهای تئاتر کشور با دبیری شهرام کرمی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و اداره کل هنرهای نمایشی و مشارکت استانداری و نهادهای فرهنگی و هنری شهر همدان در آذرماه با حضور گروه‌های ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.