ساری،

کشف 19 قبضه اسلحه شکاری در مازندران

مامورین یگان حفاظت محیط زیست مازندران هفته گذشته 19 قبضه اسلحه شکاری از متخلفین کشف وضبط کردند.

مهردادی مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،با شروع فصل پاییز و آغاز سرما شکار پرنده ها با روش های مختلف بویژه استفاده از اسلحه آغاز شد و مامورین حفاظت محیط زیست با گشت های شبانه روزی از پرندگان حفاظت می کنند.

وی افزود: در این ارتباط مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل طی گشت وکنترل شبانه روزی در منطقه جنگلی امیرکلا،منطقه دشتی چناربن،میاندسته وآب بندان حاجیکلا پنج قبضه سلاح قاچاق و سه قبضه سلاح مجاز به همراه تعدادی پرنده شکار شده کشف وضبط کردند.

مهردادی افزود:علاوه بر این ماموران اجرایی بابل نیز در آبندان اسب شورپی دام های هوایی را جمع آوری و دو قبضه اسلحه شکاری دولول مجاز کشف وضبط کردندکه متخلفین دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران حفاظت محیط زیست یک قبضه سلاح دولول به همراه دو قطعه کبک در آمل، دوقبضه اسلحه تک لول مجاز ویک قبضه دولول قاچاق در نور دو قبضه اسلحه دو لول قاچاق و یک اسلحه دولول مجاز در محمودآباد، یک قبضه اسلحه قاچاق به همراه مهمات غیر مجاز در نکا و یک قبضه سلاح گلوله زنی در نوشهر کشف وضبط کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار