ترقی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

گزینه‌های مؤتلفه برای انتخابات 96 تا پایان آبان ماه بررسی می‌شوند

عضو حزب مؤتلفه گفت: بررسی گزینه‌های موردنظر مؤتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تا پایان آبان ماه طول می‌کشد.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اظهارات اخیر اسدالله بادامچیان یکی از اعضای ارشد حزب مؤتلفه مبنی بر اینکه از میان وی، میرسلیم و محمدنبی حبیبی یک نفر نامزد انتخاباتی مؤتلفه خواهد بود، اظهار داشت: بادامچیان در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا حزب موتلفه برای انتخابات سال 96 گزینه‌ای برای مطرح کردن دارد یا خیر، چنین پاسخی داده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اینکه بادامچیان  بیان کرده بود که بنده و افرادی چون میرسلیم و حبیبی هم جزء رجال سیاسی_مذهبی هستیم و می‌توانیم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری شویم، ادامه داد: به هیچ وجه سخن بادامچیان به این معنی نبود که گزینه‌های موتلفه برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری مشخص شده‌اند.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه در حال بررسی گزینه‌های موردنظر خود برای انتخابات سال آتی است، ادامه داد: فرایند بررسی گزینه‌های موردنظر مؤتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده زمانبر است و تا پایان آبان ماه طول می‌کشد. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر وارد مصادیق حزب شده‌ایم اما به گزینه‌های خارج از حزب وارد نشده‌ایم و هنوز در حال بررسی مصادیق داخلی هستیم.

ترقی در پاسخ به سوال مبنی براینکه از حزب موتلفه چند نفر برای کاندیداتوری معرفی می‌شوند، گفت: هنوز مشخص نشده یک نفر یا چند نفر نهایی می‌شود و احتمال دارد یک نفر یا اینکه چند نفر به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری از حزب موتلفه معرفی شوند.

عضو موتلفه در پایان خاطر نشان کرد: اسامی باید در سطوح حزبی بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرند و زمانی که نهایی شد معرفی می‌شوند و زمان معرفی گزینه‌ها هنوز مشخص نشده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار