ملکی: برابر سایپا طلسم شکنی کردیم/ به کمک مسئولان استان قم نیاز داریم

مدیر رسانه ای باشگاه صبای قم از مسئولان استان قم درخواست کرد بودجه ای را برای کمک به این باشگاه اختصاص دهند.

ملکی مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به شرایط این تیم پس از کسب نخستین برد در لیگ برتر مقابل سایپا اظهار کرد: خوشبختانه پس از چند هفته که موفق به پیروزی برابر حریفان نشده بودیم سرانجام در بازی با سایپا توانستیم این طلسم را بشکنیم و در حال حاضر بازیکنان روحیه بیشتری نسبت به هفته های قبل دارند.


وی افزود: به تمرینات خود ادامه می دهیم و اعضای تیم روز چهارشنبه راهی قزوین می شوند تا خود را برای دیدار روز جمعه مقابل تیم فوتبال سفیر آبیک قزوین که در چارچوب جام حذفی برگزار می شود آماده کنند.


مدیر رسانه ای صبای قم همچنین در مورد وضعیت سلامتی کشوری فرد مدیرعامل این باشگاه گفت: کشوری فرد از بیمارستان مرخص شده اما همچنان به دستور پزشک باید از استرس و اضطراب، برد و باخت فوتبال به دور باشد، کادر فنی و بازیکنان برد مقابل سایپا را به وی تقدیم کرده و برای او آرزوی سلامتی نمودند.


ملکی در پایان با درخواست حمایت از مسئولان استان قم گفت: امیدواریم مسئولان استانی تا قبل از بازی با فولاد خوزستان که در اهواز برگزار می شود بودجه ای را در اختیار باشگاه قرار دهند تا تیم شارژ مالی شود، ما همچنان به کمک های مسئولان برای ادامه روند رو به رشد خود احتیاج داریم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار