حمایت همه‌جانبه صندوق پژوهشگران از شرکت‌های دانش‌بنیان فناور

رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران گفت: این صندوق با ایجاد کارگروه تخصص علمی از ایده‌های خلاقانه و کاربردی حمایت همه‌جانبه در جهت تولید محصولات فناور می‌کند.

نصرت‌اله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران در گفت‌وگو با به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه‌های این صندوق برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از اولویت‌های اصلی این صندوق محسوب شده و برای رسیدن به ارتقای سطح علمی قابل قبول در دنیا از ایده‌های نو و خلاقانه حمایت ویژه‌ای می‌شود.

وی یادآور شد: این صندوق با تشکیل کارگروه‌های مختلف علمی سعی در شکوفایی استعداد نخبگان جوان در جهت تولید محصولات فناور بوده و در این راه با ارائه تسهیلات ویژه و کم بهره این شرکت‌ها را حمایت می‌کنیم.

ضرغام افزود: برای ایجاد تجربه در بین نخبگان جوان آن‌ها را در پروژه‌های بزرگ بین‌المللی شرکت داده تا علاوه بر بالا رفتن سطح علمی حفظ تعامل و همکاری با دیگر شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان افزایش یابد.

وی گفت: برای افزایش محصولات دانش‌بنیان بنیاد علم ایران با حمایت معاونت علمی فناوری پروژه‌های کوچک تحت یک شرکت دانش‌بنیان جمع‌آوری کرده تا با تأسیس یک شرکت بزرگ محصولات فناور و  تجاری برای کشور تولید کند.

رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تعزیرات پزشکی و الکتریکی بیشترین میزان وام را از این صندوق دریافت کرده و ما از طرح‌های نو و کاربردی استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.