فلسطین الیوم: مرگ در انتظار اسیران فلسطینی/ صهیونیست‌ها خدمات پزشکی ارائه نمی‌دهند

یک روزنامه عربی به تهدیدی که اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی با آن روبرو هستند، پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فلسطین الیوم در گزارشی با اشاره به شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی نوشت: رژیم اشغالگر اسرائیل به سیاست کشتار عمدی اسیران در زندان‌های خود ادامه می‌دهد به ویژه که اسیران مریض و بیمار روز به روز بیشتر می‌شوند.

با توجه به شرایط زندان، بیماری‌های ساده به عاملی برای شهادت اسیران تبدیل شده است؛ زیرا خدمات پزشکی به این اسیران ارائه داده نمی‌شود و به همین دلیل 208 اسیر شهید شده‌اند که آخرین آن یاسر حمدونی، 40 ساله بود، که صبح امروز بر اثر سکته مغزی در بیمارستان سوروکا پس از انتقال از زندان ریمون، به شهادت رسید.

فلسطین الیوم می‌نویسد: در زندان‌های رژیم صهیونیستی حدود 1700 بیمار وجود دارد که از بیماری‌های مختلف از جمله 180 اسیر رنج می‌برند و برای نجات جان به عمل جراحی نیاز دارند.

از این تعداد، 25 نفر به بیماری سرطان مبتلا هستند و 70 اسیر نیز از مشکلات جسمی و روانی رنج می‌برند. علاوه بر آن، ده‌ها زخمی به سر می‌برند که هنگام بازداشت از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی هدف تیراندازی قرار گرفته‌اند. برخی به علت نادیده گرفتن خدمات پزشکی از سوی رژیم صهیونیستی، قدرت تحرک ندارند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار