قدیمی پور:

هدف تیم سیاه جامگان حضور پر قدرت در مسابقات جام حذفی است

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: سعی داریم با استفاده از تجربیات بازیکنانمان بتوانیم در رقابت های جام حذفی به مراحل پایانی صعود کنیم.

مرتضی قدیمی پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی سیاه جامگان با شهرداری ماهشهر در جام حذفی اظهار کرد: با تیم ناشناخته شهرداری ماهشهر بازی داریم به طور حتم بازی با این تیم ها به دلیل عدم شناخت کافی دشوار خواهدبود، اما سعی داریم با استفاده از تجربیات بازیکنانمان بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم تا گام نخست را در جام حذفی با قدرت آغاز کنیم.

وی در خصوص اردوی این تیم در تعطیلات پیش رو گفت: تاکنون دراین مورد چیزی به ما ابلاغ نشده است اما امیدوارم با تدابیر ویژه کادر فنی بتوانیم از تعطیلات بهترین استفاده را ببریم و به روند نتیجه گیری خوبمان در ابتدای فصل باز گردیم.

قدیمی پور در مورد بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر افزود: با توجه به اینکه استقلال در هفته هفتم لیگ برتر موفق شده نخستین پیروزی خود را بدست آورد، با انگیزه زیادی مقابل سیاه جامگان قرار می گیرد، از طرفی شکست مقابل تراکتور سازی سبب می شود تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در زمین مسابقه حاضر شوند و امیدوارم تماشاگران فوتبال دوست مشهدی با حضور پرشورشان در ورزشگاه ثامن باعث شوند تا از این دیدار دشوار سر بلند بیرون بیاییم با کسب 3 امتیاز به روند نتیجه گیری ضعیفمان در چند هفته اخیر پایان دهیم.

دروازه بان تیم سیاه جامگان در خصوص حضور نداشتن در ترکیب اصلی تیم سیاه جامگان در بیشتر بازی های لیگ شانزدهم گفت: من تابع تصمیم کادر فنی هستم ، امیدوارم با توجه به عملکرد خوبی که در تمرینات ارائه می دهم بتوانم نظر مساعد فرهاد کاظمی را جلب کنم تا در دیدارهای بعدی شانس بازی کردن را داشته باشم.

قدیمی پور در پاسخ به این سوال که چرا از بازی های خانگی این تیم در لیگ شانزدهم استقبال چندانی نمی شود،بیان کرد: از هواداران خواهش می‌کنم که برای حمایت ما به ورزشگاه بیایند. هر وقت که حمایت آن‌ها را داشتیم موفق بودیم ،دلگرمی ما همین هواداران هستند و اگر این موضوع اتفاق بیفتد به نفع تیم خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار