انتشارات شهرستان ادب چه کتاب‌هایی به نمایشگاه دفاع مقدس عرضه کرده است؟

کتاب‌هایی در حوزه ادبیات داستانی، رمان و شعر با موضوع دفاع مقدس از انتشارات شهرستان ادب در نمایشگاه دفاع مقدس امسال حضور دارند.

علی داوودی مدیر انتشارات شهرستان ادب در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌های موجود از این انتشارات در نمایشگاه دفاع مقدس گفت: بیشتر کتاب‌‎هایی که داریم کتاب‌های داستانی هستند. هر چند در حوزه شعر نیز چند کتاب از شهرستان ادب در نمایشگاه موجود است.

وی ادامه داد: در حوزه ادبیات داستانی دفاع مقدس، دو کتاب از دکتر محمد دادگر به نمایشگاه عرضه شده است. یکی کتاب «دیلمزاد» (برگزیده جایزه کتاب سال دفاع مقدس) و دومی «دخیل هفتم»؛ عاشقانه‌ای با موضوع جنگ است و برای اولین بار در این نمایشگاه عرضه می‌شود. همچنین در این حوزه می‌توانم کتاب «نشانه‌های صبح» ابراهیم حسن بیگی با موضوع زندگی شهید چمران، نام ببرم.

این شاعر و منتقد افزود: دو کتاب «از آخر مجلس» سروده میلاد عرفانپور و «نامت را بگذار وسط این شعر» از جمله کتاب‌های حوزه شعر این انتشاراتی است که امسال در نمایشگاه موجود است.

داوودی در خصوص کتاب‌های جدیدی که در نماشگاه برای اولین بار عرضه می‌شود، بیان کرد: چند کتاب از انتشارات شهرستان ادب در نمایشگاه برای اولین بار عرضه می‌شود. به عنوان نمونه کتاب «کجا بودی الیاس» با موضوع ادبیات داستانی دفاع مقدس، به تازگی از این موسسه منتشر شده که در آن ده داستان نویس برتر، داستان‌هایی با موضوع شهدای غواص نوشته‌اند. این کتاب در نمایشگاه رونمایی می‌شود و چهارشنبه 7 مهرماه در نشستی نقد و بررسی خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.