اصفهان؛

بازسازی سینماها و نشاط در حوزه هنر

ساخت و بازسازی سالن‌های‌ سينمای اصفهان با حمایت شهرداری انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار اصفهان گفت: یک میلیارد تومان هزینه برای کمک به بازسازی سینماهای اصفهان توسط شهرداری در نظر گرفته‌ شده که نیمی از آن برای بازسازی سینما خانواده در سال جاری و 500 میلیون دیگر نیز برای بازسازی سینما ساحل خواهد بود.

مهدی‌ جمالی‌نژاد با بيان اينکه اصفهان به هنر شناخته شده است، تصريح کرد: نگاه نو و جديد به هنر و هنرمند به نوعي زمينه را براي ارتقا جايگاه هنر در استان فراهم مي‌کند و از سوي ديگر با حمايت‌هايي که شهرداري از جمله در ساخت و بازسازي سينماها و مکان‌هاي هنري انجام مي‌‌دهد در رونق‌بخشي و ايجاد شادي در شهر نيز دخيل خواهد بود.

وی افزود: شهرداری اصفهان بسترهای لازم برای شادابی و نشاط در حوزه هنر را فراهم مي‌سازد و بازسازی و رونق سینماهای اصفهان می‌تواند بار دیگر شادابی را در اصفهان زنده سازد چرا که نام این شهر کهن از گذشته‌ها با تئاتر طنز گره خورده است.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در عرصه رونق سینماها به حوزه هنری و ارشاد کمک می‌کند و امیدواریم پوست‌اندازی در حوزه سینماهای اصفهان را شاهد باشیم گفت: به طور کلی یک میلیارد تومان هزینه برای کمک به بازسازی سینماهای اصفهان توسط شهرداری در نظر گرفته شده که نیمي از آن برای بازسازی سینما خانواده در سال جاری و 500 میلیون تومان دیگر نیز برای بازسازی سینما ساحل خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان هم در جريان بازديد از روند بازسازي سينما خانواده اظهار داشت: در راستاي توسعه زيرساخت‌هاي فرهنگي و هنري شهر توسط شهرداري و شوراي اسلامي شهر اصفهان تلاش‌هاي بسياري انجام گرفته که از آن جمله مي‌توان به بازسازي سينماها و ساخت سالن تئاتر اشاره کرد.

اصغر آذربايجاني ادامه داد: سالن تئاتر شهر يکي از ظرفيت‌هاي فرهنگي و هنري خيابان چهارباغ است که در سال‌هاي گذشته کلنگ آن زده شد اما متاسفانه اين زمين مناسب سالن تئاتر شهر نبود و با پيگيري‌هاي انجام گرفته سالن سينما همايون در چهارباغ عباسي براي اين منظور انتخاب شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.