درپی شایعه استعفای عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

طالقانی: دلیل غیبت شیعی در نشست هیئت رئیسه، مشغله شخصی بود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مدیرعامل پیکان از هیئت رئیسه دلخور نیست و تنها به دلیل مشغله شخصی نتوانست در نشست امروز شرکت کند.

عبدلکاظم طالقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشست امروز اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در ادامه نشست های اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، صبح امروز نیز اعضا دور هم جمع شدند و تصمیم های خوبی گرفته شد. این تصمیمات از طریق سایت فدراسیون فوتبال در اختیار مردم و اهالی رسانه قرار گرفت.

وی درمورد غیبت محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان و یکی از اعضای هیئت رئیسه در نشست امروز و شایعاتی که درمورد دلخوری وی از برخی تصمیمات اتخاذ شده در نشست های قبلی مطرح شده، بیان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم شیعی به دلیل مشغله شخصی نتوانست در نشست امروز شرکت کند و غیبت وی هیچ ارتباطی به دلخوری ندارد. در هرمجموعه ای امکان دارد اختلاف دیدگاه وجود داشته باشد اما به طور حتم بدانید تصمیمات اتخاذ شده در  هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برمبنای خردجمعی گرفته می شود.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان درباره صعود تیم ملی نوجوان به جام جهانی و راهیابی تیم ملی فوتسال به نیمه نهایی جام جهانی، اظهار کرد: به اعضای کادرفنی و بازیکنان این 2 تیم و جامعه فوتبال و فوتسال کشور تبریک می گویم. نتایج روزهای اخیر تیم ملی نوجوانان و تیم فوتسال برکتی برای فدراسیون فوتبال است. امیدوارم در روزهای آتی شاهد درخشش سایر تیم های ملی فوتبال کشورمان در عرصه های بین المللی باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.