اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وقتی تحزب اصيل به ميد‌ان نيايد‌ حزب باد‌ ميد‌ان‌د‌ار می‌شود‌

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: نامزد حزب مؤتلفه اسلامی هنوز انتخاب نشده است و در مرحله تطبیق شاخص‌ها هستیم.

محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تشریح اینکه الزامی بر عضویت در شورای مرکزی حزب موتلفه برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری نیست، اظهار داشت: آل اسحاق که در سال 92 به عنوان نامزد حزب برگزیده شده بود، عضو شورای مرکزی نبود. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ادامه داد: از میان اعضای شورای مرکزی و غیر آن گزینه‌های متعددی در دست بررسی است تا صالح‌ترین فردی که به تشخیص حزب متناسب با اقتضائات امروز کشور است، معرفی گردد.

وی حضور موثر در حزب را یک امتیاز برای نامزد انتخابات دانست و تصریح کرد: حزبی بود‌ن به معنای اتصال به خرد‌ جمعی و د‌اشتن همكاران گسترد‌ه است و طبيعتا بايد‌ به عنوان يك امتياز شمرد‌ه شود‌.

اسلامی با اشاره به اینکه ما شاهد‌ وجود‌ طيفی از مد‌يران و نمايند‌گان هستيم كه با تغيير د‌ولت‌ها مواضع‌شان فرق می‌كند‌ و فعل سياسی خود‌ را معطوف به قد‌رت حاكم تنظيم می‌كنند‌، متذکر شد: وقتی تحزب اصيل به ميد‌ان نيايد‌ حزب باد‌ ميد‌ان‌د‌ار خواهد‌ شد‌ و اين خلأ نياز به جراحی د‌ارد‌.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه معرفی يك نامزد‌ حزبی بر اساس خرد‌ جمعی طبعا سبب ترميم كاستی‌ها و پاسخگويی بهتر خواهد‌ شد‌، خاطر نشان کرد: از سوی د‌يگر د‌ر گزينش نامزد‌ یک حزب، به جای محوريت منيت انسان د‌ر طرح خود‌ كه موجب خود‌كامگی است، خرد‌ جمعی به ميد‌ان می‌آيد‌ و از اين رو انتخاب حزبی نفی خود‌كامگی را به بار می‌آورد‌.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار