مشهد؛

تمامی مسائل کشور درگرو زنده نگه داشتن دفاع مقدس است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تمامی مسائل کشور درگرو زنده نگه داشتن دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عابدین عابدی مقدم  در حاشیه بازدید از نمایشگاه «دفاع همچنان باقی است» با بیان اینکه برخی دفاع مقدس را شهید شدن افراد و مجروح شدن عده‌ای دیگر و به وجود آمدن ویرانی و خرابی می‌دانند، افزود: دفاع مقدس یک دانشگاه و کلاس درس بود و در حال حاضر تمامی مسائل ما از امنیت تا شکوفایی، رشد و توسعه کشور در گرو زنده نگهداشتن دفاع مقدس است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، عنوان کرد: باید به رزمندگان، جانبازان خانواده‌های شهدا و تمامی افرادی که به نوعی در این حماسه نقش داشتند، این ایام را تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه جنگ ظاهر خوبی ندارد، گفت: زمانی که به کشور حمله شد مردانی پای عهد و پیمان خود ماندند و برای دفاع از دین و کشور ایستادگی کردند ما این ایستادگی و مقاومت را جشن می گیریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطر نشان کرد: خداوند نتیجه جنگ را به دشمنان برگرداند و ما حتی یک وجب از خاک خود را از دست ندادیم.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل رشادت‌های زمان جنگ، دشمن در حال حاضر نیز جرأت حمله به ایران را ندارد، بیان کرد: هر برنامه ای که منجر به آشنایی نسل‌های بعد از انقلاب با دفاع مقدس و جانفشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان شود برنامه ارزشمندی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه، گفت: ایجاد تنوع و جاذبه در این نمایشگاه اقدام بسیار خوبی است که موردتوجه مردم نیز قرار گرفته است.

عابدی مقدم ضمن قدردانی از زحمات شهرداری مشهد،معاونت فرهنگی و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، افزود: رویکرد این سازمان نسبت به گذشته متفاوت شده و اقدامات ارزشمندی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در این مجموعه آنجام می شود.

وی با ابزار رضایت از این دوره از برگزاری نمایشگاه، بیان کرد: آمادگی همکاری با تمامی سازمان‌های استان را داریم زیرا باید همگان تلاش کنند تا دفاع مقدس واقعی و درست به مردم معرفی شود.

انتهای پیام//ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.