رقابت های جام جهانی فوتسال 2016- کلمبیا؛

اسماعیل پور: می خواهیم قهرمان شویم/ به دنبال سوم شدن نیستم

عضو تیم ملی فوتسال گفت: هدفمان حضور در جمع 4 تیم برتر جهان بود که به آن رسیدیم.

اسماعیل پور: می خواهیم قهرمان شویم/ به دنبال سوم شدن نیستمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛احمد اسماعیل پور- عضو تیم ملی فوتسال درباره اینکه جام جهانی دراماتیکی را به نمایش گذاشته اید و پنالتی های آخر بازی باعث شده تا شاهد هیجان در سالن مسابقات باشیم، گفت: هدفمان اصلی ما این بود که در جمع 4 تیم برتر جهان باشیم و شکر خدا تا به این مرحله رسیدم. درست است که در مرحله گروهی نتایج خوبی نداشتیم اما روز به روز بهتر شده و جام جهانی خاطره انگیزی را با نام خود به ثبت می رسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که پنالتی که در بازی برابر برزیل به ثمر رساندی، هر بازیکنی دوست دارد این شرایط شیرین را تجربه کند، در ادامه افزود: این لحظات برای هر بازیکنی شیرین است. من نتایج زحمت هایی که بچه ها کشیدند را به ثمر رساندم و با آرامش کامل پنالتی را زدم. لحظه شیرینی بود که هرگز فراموش نمی کنم.
عضو تیم  ملی فوتسال درباره گلی که در ثانیه آخر مقابل پاراگوئه به ثمر رساند، گفت: این گل باعث شد تا خوشحالیمان دو چندان شود و از اینکه زننده گل نهایی من بودم، بسیار خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که 20 ثانیه تا پایان بازی مانده بود و آخرین فرصت ایران برای رسیدن به گل بود. آیا فکر می کردید زننده گل نهایی شما باشید؟ گفت: فقط توی فکرم این بود که یک  گل دیگر باید به ثمر برسد. زمانی که توپ مقابل پایم قرار گرفت، کمی استرس داشتم اما با توکل به خدا ضربه ام به توپ به گل تبدیل شد و باعث خوشحالی بازیکنان و مردم عزیز کشورم شدم.

اسماعیل پور در ادامه بیان کرد: هدف ما قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر دنیا بود که به آن رسیدیم. درست است که  کارمان در مراحل گروهی سخت بود اما با تلاش و مقاومت تا این مرحله پیش رفتیم. همه باور کردند که ایران دارای توانایی های بالایی است.می خواهیم که روی سکوی جام جهانی بایستیم چرا که ما لیاقت این امر را داریم.

وی در ادامه درباره اینکه اگر سوم شوید، بهترین نتیجه را کسب کرده اید، گفت: بله اما ما دنبال سوم شدن نیستم و به قهرمانی فکر می کنیم.

اسماعیل پور در خصوص بازی مقابل پاراگوئه گفت: بازی سختی بود و ما ایمان داشتیم که می بریم. باید در وقت قانونی، بازی را تمام می کردیم و پیروز می شدیم که خوشبختانه در این بازی سخت این اتفاق افتاد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگا فیفا که پرسید بازی دست ایران بود و در ضربات آخر مشکل داشتید و به گل نمی رسیدید، گفت: در شرایط بازی هر چیزی امکان دارد اما ما باور داشتیم که گل به ثمر می رسانیم و این تیم را شکست می دهیم.

عضو تیم  ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که گل تو بهتر بود یا مهدی جاوید، بیان کرد: هر دو گل قشنگ بود دیگران باید بگویند اما من گل مهدی جاوید را خیلی دوست داشتم.

وی در خصوص دیدار برابر روسیه با توجه به اینکه بازیهای تدارکاتی بسیاری با این تیم انجام داده اند، گفت: روسیه ای که در جام جهانی حضور دارد بسیار متفاوت تر از روسیه ای است که در بازیهای تدارکاتی با آن رو به رو هستیم. آنها در بازی مقابل اسپانیا بسیار خوب ظاهر شدند و ما سعی می کنیم با تمرکز بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. در مرحله نیمه نهایی به هر تیمی  می خوردیم رقابت سختی داشتیم و باید با تمرکز بازی کنیم. دوست داشتیم با اسپانیا به رقابت می پرداختیم که باختمان در مرحله گروهی را جبران کنم. چرا که باخت برابر این تیم فقط یک اتفاق بود و فاصله ما با تیم اسپانیا در آن حد نبود.

اسماعیل پور در پایان در پاسخ به این سوال که اکنون تیم های اسپانیا و  برزیل نیستند که عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند و چه خوب است که ایران قهرمان شود، گفت: امیدواریم این اتفاق رخ بدهد ما به این موضوع فکر می کنیم و با تلاش سعی می کنیم که این اتفاق رخ دهد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار