زاهدان؛

تیراندازی سه فرد مسلح به یک شهروند چابهاری

سه مرد مسلح در شهرستان چابهار اقدام به تیراندازی به یکی از شهروندان چابهاری نموده و بلافاصله توسط یک خودرو سواری پژو از محل متواری شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ محمد نوربخش فرمانده نیروی انتظامی چابهار در خصوص تیراندازی روز گذشته اظهار داشت : سه مرد مسلح در خیابان شهید رجایی شهرستان چابهار و در مقابل فرمانداری افرادی که سوار بر یک دستگاه سواری پژو بودند با بستن راه سرنشین یک خودروی تویوتا او را به گلوله بستند و متواری شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چابهار گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته و گفته شاهدان عینی مضروب در حال روشن کردن خودروی شخصی بوده که با ضرب سه گلوله سلاح کمری از فاصله نزدیک هدف قرار گرفته است.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی بلافاصله پس از وقوع حادثه به محل اعزام شدند و ضمن بررسی محل وقوع جرم، از همان دقایق اولیه اقدامات پلیسی را در راستای شناسایی و دستگیری عوامل حادثه آغاز کردند.

نوربخش گفت: همکاران ما تاکنون به سرنخ‌هایی دست یافته‌اند و در حال پیگیری هستند تا عوامل ایجاد این ناامنی به سرعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شوند.

فرمانده نیروی انتظامی چابهار اظهار داشت: علت این حادثه در دست بررسی است اما آنچه روشن شده این اقدام با هدف سرقت صورت نگرفته است.

وی گفت: خوشبختانه با انتقال به موقع مضروب به بیمارستان امام علی(ع) چابهار در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رو به بهبود است.

نوربخش افزود: فرد مضروب کارمند یکی از تعاونی‌های سطح شهر چابهار بوده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.