رادیو ایران حامی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

رادیو ایران با برپایی غرفه و تولید و پخش برنامه های مختلف رادیویی بیشترین حجم حضور در جشنواره فیلم مقاومت را داراست.

یدالله گودرزی مدیر گروه اندیشه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: رادیو ایران با برپایی غرفه و تولید و پخش برنامه های مختلف رادیویی بیشترین حجم حضور در جشنواره فیلم مقاومت را داراست.

وی افزود: علاوه بر پخش گزارش های گزرشگران رادیو ایران، برنامه ایرانشهر و راه شب اقدام به پخش بخش‌هایی از این جشنواره می کند. همچنین برنامه «کافه هنر» از ساعت 8 تا 9 شب به صورت زنده از مکان پردیس ملت تقدیم مخاطبان می شود که شامل بخش بزرگداشت ( گفت و گو با هنرمندانی که در جشنواره برای آنها بزرگداشت گرفته شده مثل جعفر دهقان، نادر طالب زاده ابوالقاسم طالبی)، بخش به سوی ساحل (گفت و گو با هنرمندان و سینما گران دفاع مقدس )، بخش گزارش و رویدادهای جشنواره که توسط آقایان خزاعی و عشیری انجام خواهد شد.

گزرشگران رادیو ایران از ساعت 14 تا 22 در محل پردیس ملت و سینما فلسطین مستقر هستند و گزاش های خود را روانه آنتن رادیو ایران خواهد کرد. یزدان عشیری نیز آخرین خبر های جشنواره را به اطلاع مخاطبان می رساند.

مدیر گروه اندیشه رادیو ایران در ادامه گفت: در ادامه در اولین روز برنامه سازی رادیو ایران میهمانانی از الجزایر و فرانسه در غرفه رادیو ایران حضور پیدا کردند و در مورد آثار خود در جشنواره فیلم فجر مقاومت توضیح دادند. همچنین کارگردان کشورمان و از داوران جشنواره «شفیع آقا محمدیان » در غرفه رادیو ایران حضور پیدا کردند و درباره کیفیت حضور کشورهای مختلف در این جشنواره توضیح داد که این حضور را متفاوت و بی سابقه اعلام کرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار