اصفهان؛

زحمات مجاهدانه مديريت شهري قابل تقدير است

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: زحمات مديريت شهري قابل تقدير و تشكر است و مردم ومسئولان در كنار هم مي توانند به نتايج بالايي برسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا سليماني با حضور در جلسه علني  شوراي اسلامي شهر اصفهان ضمن عرض تبريك هفته دفاع مقدس اظهار كرد: زحمات مجاهدانه اعضاي شوراي اسلامی شهر و شهرداري اصفهان قابل تقدير بوده و به وجود چنين شهرداري كه از افتخارات كشور محسوب مي شود بايد به خود بباليم.
وي ادامه داد: دستاوردهاي بزرگي در دفاع مقدس به دست آمد كه مهم ترين آن اثبات مردم سالاري ديني با مديريت الهي ولايت فقيه بود.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصريح كرد: همين مديريت بود كه چالش بزرگي به نام جنگ را به گنجينه اي تمام نشدني براي كشور تبديل كرد.
وي با اشاره به شرايط متفاوت ارزيابي كارآمدي نظام سياسي افزود: در شرايط عادي و سخت نوع اين ارزيابي بسيار متفاوت است و جمهوري اسلامي در ابتداي شكل گيري خود به عنوان نظام سياسي با چالشي به نام جنگ روبرو شد.
سردار سليماني بيان كرد: با مديريت مدبرانه امام خميني(ره) و رشادت هاي رزمندگان اسلام شرايط به گونه اي رقم خورد كه نه تنها دشمن به اهداف خود نرسيد بلكه سازمان ملل متحد نيز پذيرفت و اعلام كرد كه ايران پيروز اين نبرد است.
وي ادامه داد: به وجود آمدن مكتب دفاعي خاص جمهوري اسلامي دستاورد ديگر جنگ 8ساله بود.
 فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاكيد كرد: اگر جنگ ها را به گونه هاي مختلف همچون منظم و نامنظم، شهري و غير شهري تقسيم كنيم اين مكتب دفاعي منحصر به فرد در تمامي آن ها امتحان خود را با سربلندي پس داده است.
وي افزود: اين مكتب در سال هاي بعد به عنوان الگو به كشورهاي ديگر نيز منتقل شد كه پيروزي هاي رزمندگان افغان بر ارتش سرخ شوري، جنگ هاي لبنان با رژیم صهيونيستي و نبردهاي يمن و سوريه از اين جمله اند.
سردار سليماني بيان كرد:‌ مي توان گفت اين مكتب عاشورايي و ولايي كه رهبر كبير انقلاب اسلامي از نهضت عاشورا آن را شروع كرد و تا به امروز ادامه دارد هركشوري به آن متوسل شود مي تواند خود را نجات دهد.
وي ادامه داد: اگر جمهوري اسلامي ايران نيز جز قدرت هاي بزرگ محسوب مي شود به خاطر ويژگي هاي اين مكتب است كه عمق آن در شجره طيبه بسيج ريشه دوانده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصريح كرد: امنيت ملي كشور ما در بستر خون شهداي دفاع مقدس به دست آمده نه با دلار و نفت و تجارت به گونه اي كه جامعه جهاني امروزه معترف هستند ايران جزيره ثبات منطقه است.
وي افزود: همانطور كه شاهد بوده و هستيم سازمان هاي بزرگ اطلاعاتي دنيا فعاليت هاي خرابكارانه زيادي عليه ايران انجام داده و مي دهند كه از ابتداي اقدامات شان رصد مي شوند.
سردار سليماني باور «ما مي توانيم» را ثمره ديگر دفاع مقدس دانست و بيان كرد: اين باور با حماسه هاي شهيد خرازي ها و باقري ها شكل گرفت به طوري كه امروزه جوانان مي توانند مسيرهاي توسعه را به سرعت طي كنند.
وي ادامه داد: استقلال كشور نيز مرهون دفاع 8ساله است چراكه در آن دوران به تنهايي در برابر كشورهاي بسياري ايستادگي كرديم.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصريح كرد: ‌امروز دشمن با تمام توان و تلاش خود به دنبال ناكارآمدي كشور در برابر مشكلات است و بايد بدانيم هركجا كه با مختصات ديني و رهبري توجه كرديم پيشرفت داشته ايم و هرچه از آن فاصله گرفتيم نتيجه معكوس بوده است.
وي افزود: پيشرفت هاي اقتصادي كشور غيرقابل كتمان است اما هنوز به جايگاه الگودهي در اين زمينه نرسيده ايم.
سردار سليماني بيان كرد: فرهنگ مصرف و بانكداري ما از جمله مواردي درنظام اقتصادي كشور هستند كه هنوز قابل ارائه در سطح جهاني نيست.
وي ادامه داد: فرمايشات مقام معظم رهبري و امام خميني (ره) راهبردهاي عبور از اين چالش هستند و همه مسئولان نظام نيز بايد تلاش كنند تا به سلامت از اين مرحله بگذريم.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطر نشان كرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي فعاليت هايي را براي الگوسازي در پيش گرفته و در كل كشور 200 دهستان محروم براي اين موضوع انتخاب شده كه 4 مورد آن در استان اصفهان است.
وي افزود: فريدون شهر، خور و بيابانك، بوئين مياندشت و سميرم 4 شهرستاني هستند كه دهستان هاي آن ها به منظور الگو سازي در زمينه هاي اشتغال، بهداشت و درمان، فرهنگ، اقتصاد و امور زيرساختي معين شده اند.
سردار سليماني بيان كرد: اعتبارات اختصاص يافته به اين طرح از طرف قرارگاه خاتم الانبيا و به صورت قرض الحسنه در بخش هاي اشتغال و اقتصاد و به صورت رايگان در بخش بهداشت و درمان است.
وي افزود: بخش بهداشت و درمان اين طرح از مهرماه و بخش هاي فرهنگي، اشتغال و زيرساخت هاي آن از آبان ماه كليد مي خورد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پايان خاطرنشان كرد: همانطور كه در طول جنگ تجربه كرديم مردم و مسئولان در كنار هم مي توانند با كمترين هزينه بيشترين دستاوردها را فراهم آورند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.