برنامه نود پنجم مهر ماه

از شگفتی سازی فوتسال ایران در جام جهانی کلمبیا تا برترین های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

برنامه نود پنجم مهر ماه ساعت 23:17 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه نود این هفته نود ساعت 23:17 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد. 


نظرسنجی برنامه نود

بینندگان برنامه نود می‌توانند بهترین گل دو ماه اخیر را از بین سردار آزمون(روستوف- آژاکس)، محمدرضا پورمحمد(پدیده- صنعت نفت آبادان)، علی اصغرحسن‌زاده(ایران- برزیل)، بهزاد زادعلی‌اصغر(ایران- مراکش) و ایمان مبعلی(نفت تهران- پدیده) انتخاب کنند.


برنامه نود پنجم مهر ماه+پخش زنده

آنچه در برنامه نود امشب خواهید دید:
 
 قصه زمین‌های فوتبال و زمین‌های کتونی‌ای که میدان جنگ و پوتین شدند.
 نخستین پیروزی استقلال در لیگ برتر
 قطع همکاری عجیب یحیی گل‌محمدی با ذوب‌آهن
 برد پرسپولیس مقابل سپاهان و شکستن طلسم 13 ساله
 
 گزارش ابتدایی نود به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اختصاص داشت.

فیلم خاطرات شنیدنی ورزشکاران پیشکسوت خرمشهری از زمان جنگ


عملکرد فوتسالیست‌های ایران:

نمایش تماشایی و افتخارآفرینی فوتسالیست‌های ایران در جام جهانی کلمبیا دومین بخش برنامه نود را به خود اختصاص داد.
سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه نود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: کار ما وظیفه بود و بازیکنان کار بزرگی انجام دادند و امیدواریم لبخند را بر لبان مردم ایران آورده باشیم.

ناظم‌الشریعه با اشاره به نمایش خوب بازیکنان ایران برابر برزیل اظهار  کرد: 50 دقیقه مقابل برزیل بازیکنان به حرف ما گوش کردند و خدا هم کمک کرد تا بتوانیم پیروز شویم و این نتایج را بگیریم؛ تمام تلاش را به کار می‌گیریم تا موفقیتمان را ادامه دهیم.

او تصریح کرد: حق بازیکنان فوتسال ایران خیلی بیشتر از این است؛ آقای کفاشیان در کلمبیا است ولی یک شهر دیگر است و اصلا پیش ما نیامد!؛ این ناراحتی را روز گذشته به او گفتم؛ از حضور آقای افتخاری هم خرسند هستیم و آمدنشان دلداری می‌دهد.
 
ناظم‌الشریعه ادامه داد: روز شنبه هفته آینده کارمان در کلمبیا تمام خواهد شد و روز دوشنبه به ایران می‌رسیم؛ بچه‌های ایران به امید مردم بازی می‌کنند و امیدواریم دعای خیرشان همراه ما باشد؛

***

بهروان: حق با تیم‌ها و مربیان است

غلام‌رضا بهروان رئیس سازمان مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون تعطیلات متوالی بازی‌ها که موجب ناراحتی مربیان شده است و مقایسه آن با لیگ‌های مطرح دنیا و حریفان ایران در جام جهانی، اظهار کرد: تیم‌ها حق دارند ولی به دلیل تراکم مسابقات و اردوهای تیم ملی سعی کردیم میزان تعطیلات را کم کنیم اما در مقایسه با حریفان ایران می‌بینیم همه تعطیلات دارند.

او ادامه داد: هیچ چیز جای بازی برای تیم‌ها را نمی‌گیرد ولی ما در تعطیلی 27 روزه لیگ برتر مسابقات جام حذفی را خواهیم داشت.

رئیس سازمان مسابقات لیگ برتر در مورد قرار گرفتن 35 درصد مبلغ بلیت‌های الکترونیکی به مجری برگزاری این طرح و زیاد بودن آن عنوان کرد: قرارداد این موضوع مدت‌ها قبل بسته شده است و فدراسیون از آن خبر دارد؛ شاید من هم معتقد باشم مبلغ زیادی در اختیار شرکت مجری طرح قرار می‌گیرد ولی آن شرکت هم مدعی است بسیاری از تجهیزات و وسائل را می‌خواهد فراهم کند تا تمام ورزشگاه‌های ایران که مسابقات لیگ برتری برگزار می‌شود این کار در آن انجام شود.

او تصریح کرد: باشگاه‌ها بیشترین منافع را باید از بلیت فروشی ببرند و لازم است بلیت فروشی به آنها داده شود چون در قانون هم پیش‌بینی شده است؛ تا زمانی که این قانون عملی نشود باشگاه‌ها کمترین بهره را خواهند برد.

بهروان اضافه کرد: باشگاه‌ها به ویژه تیم‌های پُر تماشاگر به دنبال عهده گرفتن بلیت فروشی در دست خودشان هستند چون حقشان است تا بیشترین منفعت را ببرند.

ترین های هفته هفتم لیگ برتر:

حرکات تکنیکی هفته: سروش رفیعی، پیمان شیرزادی، علی علیپور، مهدی ترابی، یعقوب کریمی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، اکبر صادقی، احسان حاج صفی، پیام صادقیان، محمدرضا حسینی، وحید امیری، مرتضی تبریزی، حسین ماهینی، دانیال اسماعیلی فر

تبر دروازه هفته: علی قلی زاده مقابل صبا
کار تیمی برتر هفته: استقلال مقابل ذوب آهن
موقعیت از دست رفته هفته: میلاد جهانی مقابل پدیده
پاس گل برتر هفته: احمد حسن زاده مقابل سایپا
مهار برتر هفته: حسن هوری مقابل پدیده
گل برتر هفته: محمدرضا پورمحمد مقابل پدیده

***

نمودار جام حذفی با حضور تیم هایی با نام هایی عجیب و غریب مرور شد و جدول لیگ و برنامه بازی ها و جدول گلزنان هم بررسی شد.

۱۰ دقیقه پس از بامداد برای اولین با نتایج نظرسنجی منتشر شد که با شرکت ۶۷۶ هزار نفر، ۴۳،۸ درصد به گل بهزاد زادعلی اصغر رای دادند  و ۲۳ درصد گل سردار آزمون را انتخاب کردند.

 مسابقه جذاب پدیده و صنعت نفت با تساوی سه بر سه دو تیم در مشهد پخش شد.

محمد علی مردانی از پدیده ستاره مسابفات ایت هفته بود و با ۱۳ دقیقه بازی، ۱۰ لمس توپ و ۳ شوت توانست ۲ گل بزند.

 بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ روی خط تلفنی نود آمد و درباره تعطیلات متعدد و طولانی لیگ و همچنین ابهام بزرگ در قرارداد بلیت فروشی الکترونیکی مسابقات لیگ برتر پاسخ داد.

لژیونرهای ایرانی:

- بررسی عملکرد مرتضی پورعلی‌گنجی و مجتبی جباری در لیگ ستارگان قطر، مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد در پانیونیوس یونان، میلاد محمدی در ترک گروژنی و بازی 120 دقیقه‌ای در جام حذفی، بازی سعید عزت‌اللهی برای روستوف در جام حذفی، سردار آزمون در لیگ روسیه، رضا قوچان‌نژاد برای هیرنفین و بازی در لیگ اردیویسه و جام حذفی و در نهایت نمایش سوشا مکانی در میوندالن در بخش معرفی لژیونرهای برنامه نود پخش شد.


نتیجه نظرسنجی:

گل بهزاد زادعلی‌اصغر با کسب بیش از 48 درصد آراء بهترین گل دو ماه اخیر را از نگاه مخاطبان برنامه نود داشت.

از شگفتی سازی فوتسال ایران در جام جهانی کلمبیا تا برترین های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

برنامه نود این هفته ساعت 2:27 بامداد سه‌شنبه(ششم مهرماه) خاتمه یافت.


نود تا نود 95/07/05 + فیلم



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
سلام و عرض ادب باید به مظلومیت رشته های دیگه جز فوتبال رسیدگی بشه بازیکنان فوتسال کار بزرگی کردند واقعا مستحق پاداش خوبن تیم فوتبال ایران تا حالا قادر نبود در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشه با وجود هزینه های سنگین،اما میلیارد میلیارد هزینه شده و جایزه داد شده اما فوتسال........باید گفت متاسفم آقای تاج با این مدیریت بسیار ضعیف........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
سلام خواهشا این مساله 74میلیارد تومن رو که عادل فردوسی پور در برنامه 90رو کرد و افشاگری کرد رو پیگیری کنید این پول دارد از خزانه بیت المال برداشت میشود و به جیب چند نفر میرود خواهش ;که پیگیری کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
با سلام وخسته نباشید به دست اندر کاران باشگاه خبر نگاران.از اینکه اطلاعات را صحیح ودر لحظه بر روی سایت قرار می دهید سپاسگذارم.
آخرین اخبار