اصفهان؛

اجرای نمایش روزکلاغ در موزه عصارخانه شاهی

نمایش روز کلاغ از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تا 8 مهرماه در موزه عصارخانه شاهی اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانوبنابر اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، این نمایش کاری از گروه هنرهای نمایشی راوی به نویسندگی و کارگردانی مجید صدیقی بوده که از 27 شهریورماه در حال اجرا است.
حسن جویره، اسدا... بابایی، فرشاد فهیمی، مریم صادقی، احسان خادمی و شهره آخوندی از جمله بازیگران نمایش "روز کلاغ" هستند که به ایفای نقش می پردازند.
این نمایش از سوی موزه عصارخانه شاهی وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری تالارهنر و گروه هنرهای نمایشی راوی برنامه ریزی شده است که تا 8 مهرماه هر روز ساعت 19 اجرا می شود.
نمایش "روز کلاغ" برگرفته از نمایشنامه "مرگ یزگرد" نوشته استاد بهرام بیضایی بوده که داستان یک آسیابان به همراه فرزند و همسرش را بیان می کند که با جسد یزدگرد مواجه می شوند که در این نمایش کارگردان با یک بازخوانی با نگاه امروزی این نمایش را طراحی کرده است.
علاقه مندان برای دریافت بلیط این نمایش می توانند تا 8 مهرماه به محل موزه عصارخانه شاهی واقع در ضلع شمالی میدان امام(ره)، کنار ورودی بازار قیصریه، بازار قنادها، بعدازبانک سپه، پاساژ عصاری(طلافروش‌ها) مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32241087 تماس حاصل کنند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.