جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا:

هدف يادآوری ارزش ها، درس گرفتن است

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا با بيان اينکه يادآوري ارزش ها با هدف درس گرفتن است ، بيان داشت: رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال با ايثارگري، عظمتي آفريدند که سالهاست از آن بهره مي بريم .

هدف يادآوری ارزش ها، درس گرفتن استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار "فتحي زاده" رئيس شوراي عالي نشر معارف و تجارب انتظامي و دفاع مقدس ناجا عصر امروز در چهارمين محفل انس پيشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نيروي انتظامي، گفت: ياد و خاطره همه شهداي جنگ تحميلي و دفاع مقدس به خصوص 13 هزار شهيد، 20 هزار جانباز و بيش از دو هزار آزاده اي که ناجا در راستاي تأمين نظم و امنيت و دفاع از انقلاب اسلامي تقديم کرد، گرامي مي داريم.

وي افزود: هفته دفاع مقدس صرفاً ياد و خاطره ها نيست بلکه پاسداشت ارزش ها است، ارزش هايي که ما امروز براي ادامه نظام اسلامي بيش از پيش براي آن اهميت بسياري قائل هستيم .
سردار فتحي زاده بر زنده نگه داشتن ارزش ها در جامعه تاکيد و با اشاره به اينکه يادآوري ارزش ها با هدف درس گرفتن از آن است، بيان داشت: رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال با ايثارگري، عظمتي آفريدند که سالهاست از آن بهره مي بريم و پس از سال ها، گرماي شعله اي که آن عزيزان روشن کرده اند، حس مي کنيم.

رئيس شوراي عالي دفاع مقدس ناجا، خاطر نشان کرد: اگر موفق به کسب افتخاراتي در کشور شده و در مقابل استکبار سربلنديم و از اقتدار برخوردار هستيم در سايه سربلندي، تلاش و افتخاراتي است که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس براي ما به ارمغان آورده اند؛ علت اينکه استکبار جرأت حمله نظامي به ما را ندارد به برکت پايبندي و ايستادگي رزمندگان در مقابل تجاوز اجانب است.

سردار فتحي زاده در پايان تصريح کرد: اميدواريم با همدلي و همياري بتوانيم ياد دلاورمردي هاي رزمندگان را زنده نگه داريم و خودمان به آن پايبند بوده و اين دستاورد بزرگ را به نسل هاي آينده منتقل کنيم؛ برگزاري اين محفل تلاشي در راستاي تحقق اين هدف بزرگ به شمار مي آيد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار