بیانیه ملی پوشان فوتسال در آستانه دیدار نیمه نهایی+تصویر

محمد کشاورز در مطلبی به عنوان نماینده بازیکنان تیم ملی فوتسال خطاب به مردم ایران نوشت.

بیانیه ملی پوشان فوتسال در آستانه دیدار نیمه نهایی+تصویربه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد کشاورز در مطلبی که به عنوان نماینده بازیکنان تیم ملی فوتسال خطاب به مردم ایران نوشته،آورده است:


سلام، دل نوشته ای به مردم عزیز ایران

ما قصد نداشتیم درباره مشکلات و پاداشهای تیم ملی صحبت کنیم ولی صحبتهای شنیدیم که مجبور شدیم با شما درد دل کنیم. تیم ملی با کوهی از مشکلات پا به مسابقات جهانی گذاشت مشکلاتی که حتی بعضی از آنها را نمیتوانیم بازگو کنیم و تا اینجای کار هم بچه ها عالی بودن و برای خوشحال کردن مردم از جان مایه گذاشتند.

از تمام مشکلات که فارغ شویم بحث پاداشها که در شبکه های اجتماعی و سایتها به آن پرداختند که مبالغی چون ١٠هزار دلار ٥ هزار دلار هزار دلار و.... مورد توجه بچه های تیم ملی قرار گرفته است.

مردم عزیز!
بچه های تیم ملی خوشحالی و لبخند شما را نه با چیزی مقایسه و نه با چیزی عوض میکنند، اما بچه های تیم ملی فوتسال تا اینجای کار و این افتخار آفرینی بزرگ و حضور در ٤ تیم برتر جهان فقط ٢٥٠ دلار ، بله فقط ٢٥٠ دلار دریافت کرده اند.

فارغ از همه این مشکلات بچه های تیم ملی برای خوشحالی شما مردم خوب و دوست داشتنی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نمی کنند و خوشحالی شما در اولویت تیم ملی فوتسال بوده و هست، بچه های تیم ملی را از دعا خود محروم نکنید.


بیانیه ملی پوشان فوتسال در آستانه دیدار نیمه نهایی+تصویر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار