از بی معرفتی ها دلگيرم

منصوريان :اخبار دروغ درباره منصور خان باعث ناراحتی می شود

سرمربی تيم فوتبال استقلال گفت :اخبار دروغ درباره پورحيدری باعث ناراحتی و نا امنی ذهنی خانواده ايشان می شود .

منصوريان :اخبار دروغ درباره منصور خان باعث ناراحتي مي شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عليرضا منصوريان سرمربي استقلال پس از ملاقات خود با منصور پورحيدري، گفت: بر حسب وظيفه همراه با سيد مهدي رحمتي براي ديدار با منصورخان پورحيدري عزيز راهي بيمارستان شديم. منصورخان پدر معنوي و مرد بزرگ و پرافتخار فوتبال ايران و استقلال است. من سالهاي سال است خدمت آقاي پورحيدري ارادت دارم و از ايشان درس مي گيرم. از خداوند بزرگ سلامتي ايشان را خواستارم و از هواداران استقلال نيز مي خواهم براي سلامتي آقاي پورحيدري دعا كنند.

او افزود: بايد گلايه و ناراحتي شديد خود را بابت برخي رفتارها و بي معرفتي ها در فضاي مجازي بيان كنم. متاسفانه برخي ها به جاي استفاده درست از فضاي مجازي، فقط اقدام به شايعه پراكني و انتشار اخبار كذب مي كنند و هيچ گونه توجي به عواقب كار خود ندارند و نمي دانند همين تكثير شايعات و دروغ ها، مي تواند چه آسيب هايي به بار بياورد. 

سرمربي تيم فوتبال استقلال افزود :انتشار اخبار دروغ در مورد منصورخان، مي تواند باعث ناراحتي و ناامني ذهني خانواده ايشان شود و يك كار غير اخلاقي و دور از مرام و معرفت است. هر از گاهي هم به صورت دسته جمعي به صفحه يك نفر هجوم آورده مي شود. بهتر است يك بار به عواقب و آسيب هاي اين كار فكر كنيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار