پس از انتخاب بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان؛

محمدی:هدف خدمت به کشتی است/دنبال پست مقام نبوده و نیستم

سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت:برای من بالاتر از هر پست و مقامی خدمت به کشتی و ادای دِین به این رشته اهمیت دارد.

محمدی:هدف خدمت به کشتی است/دنبال پست مقام نبوده و نیستمغلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:هیچگاه دنبال پست و مقام در کشتی نبوده و نیستم و برای من فرقی ندارد کجا کار می کنم مهمتر از هر چیزی خدمت به ورزش اول کشور است که خود را مدیون آن می دانم.

دارنده 4 مدال نقره و برنز جهان درباره این که سالها سرمربی بزرگسالان بوده و قبول مسئولیت دررده سنی نوجوانان برای او پسرفت محسوب نمی شود گفت:اصلاً این موضوع را قبول ندارم چون کسی که مدعی خدمت به کشتی است در هر پستی بوجودش نیاز بود باید با جان و دل کار کند.

وی تاکید کرد:روزگاری بعنوان سرمربی بزرگسالان بوجودم نیاز بود و هم اکنون در رده سنی نوجوانان؛امیدورام بتوانم دراین پست هم نقش آفرین باشم.

محمدی خاطرنشان کرد:کار در رده سنی نوجوانان بسیار متفاوت و سخت است چرا که سَوای نکات فنی و کسب نتایج مورد قبول باید مسائل اخلاقی و تربیتی را نیز به بچه ها آموزش داد و در واقع از آنجا که آینده کشتی دست همین نسل خواهد افتاد باید با دقت و قدرت بیشتری در این رده سنی فعالیت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار