الیور استون: آمریکایی ها باید بین یک دروغگو و یک دیوانه یکی را انتخاب کنند

کارگردان آمریکایی در مصاحبه ای اعلام کرد رای دهندگان آمریکایی در برابر انتخاب بین کلینتون «دروغگو» و ترامپ «دیوانه» قرار گرفته اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، الیور استون کارگردان آمریکایی در مصاحبه ای با تلویزیون سوئیس اعلام کرد رای دهندگان آمریکایی در برابر انتخاب غیر ممکن بین هیلاری کلینتون« دروغگو »و دونالد ترامپ« دیوانه» قرار گرفته اند.

این کارگردان آمریکایی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی آر تی اس در چند ساعت مانده به نخستین مناظره تلویزیونی که قرار است نامزد دموکرات ها در برابر رقیب جمهوریخواه قرار گیرد، گفت:« مردم هیلاری کلینتون را دوست ندارند. آنها می دانند که او دروغ می گوید و نقش بازی می کند.»

وی با خطرناک خواندن دونالد ترامپ گفت «ما  بین چکش و سندان قرار گرفته ایم.» به گفته این کارگردان، مردم باید انتظار داشته باشند که کلینتون هم در قبال سوریه و هم در قبال روسیه بسیار تهاجمی تر از باراک اوباما باشد.

الیور استون همچنین به ویژه با اشاره به رفتار هیلاری کلینتون در حمایت از مداخله در لیبی و عراق گفت محرک های شبیه به محرک های مارگارت تاچر نخست وزیر اسبق انگلیس کلینتون را هدایت می کند.

الیور استون درباره دونالد ترامپ گفت او « جذاب » است و  قدرت آن را دارد کارهایی  کند که نمایش تلویزیونی خوبی برایش داشته باشد اما هشدار داد او فردی دیوانه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
چگونه این کارگردان می تواند خیلی راحت و رسمی دو نامزد را اینگونه مورد اتهام قرار دهد؟
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
جالبه خودامریکاییهامیدونن که رئیس جمهوراشون یادروغگویند یادیوانه براهمین کشورای دنیاروبه آتش میکشندودخالت بیجامیکنند مرگ برآمریکا انگلیس اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
یک بیمار جسمی با یک بیمار روانی بهم افتادند !هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
این صفات دروغگوئی ودیوانگی درهردونفرمشترک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
به نظرم دروغگو بهتر از یک دیوانه همچون صدام لعنتی است .ازاین دیوانه هرکاری بگین برمیاد شاید سیاه پوستان وزردپوستان خودشو همه را سوزاند ویا چه میدونم بریزه تو دریا ویا امریکارو بفروشه بورس بازه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۰۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
این همون کارگردانی نیست که توی فیلم الکساندر(( اسکندر)) ایرانی هارو وحشی و بی نظم در عوض سپاه اسکندر رو کاملا منظم نشون می داد و دست آخر هم به آتش کشیده شدن تخت جمشید رو توسط اسکندر
حذف کرد؟؟؟؟
آخرین اخبار