خداحافظی مهدی مهدوی؛حقیقت یا شایعه رسانه‌ای؟

در حالی که پاسور تیم ملی والیبال ایران هنوز خداحافظی رسمی خود را از تیم ملی مطرح نکرده است، برخی رسانه‌ها خبر از پایان کار وی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان مسابقات المپیک 2016 ریو و نخستین حضور تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها، زمزمه‌هایی مبنی بر خداحافظی برخی بازیکنان ملی پوش از تیم ملی والیبال به گوش رسید.

زمزمه‌هایی که هیج کدام از آن ها جنبه رسمی پیدا نکرد و هیچ یک از بازیکنان در گفتگویی مستقیم خبر از  خداحافظی با پیراهن تیم ملی ندادند. در این بین بازار خداحافظی مهدی مهدوی، پاسور با تجربه تیم ملی والیبال ایران بیش از دیگر بازیکنان داغ بود.

مهدی مهدوی پیش از مسابقات المپیک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرده بود که پس از رقابت های المپیک درباره خداحافظی از تیم ملی تصمیم خواهد گرفت اما تا کنون هنوز تصمیمی قطعی از سوی این پاسور با تجربه مطرح نشده است. 

هرچند به نظر می‌رسد مهدوی قصد خداحافظی از تیم ملی را دارد و شاید مسابقات المپیک آخرین آوردگاهی باشد که در مهدی مهدوی با پیراهن تیم ملی والیبال ایران به میدان رفته است اما هنوز قطعیت این ماجرا اثبات نشده است. 

حال باید منتظر ماند و دید مهدی مهدی که سابقه چندین سال پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارد، این روزها برای همیشه از تیم ملی کشورش خداحافظی خواهد کرد یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
معروف هم باید بره باعث دو دستگی تو تیم ملی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
نمیخوام توهین کنم ولی خودشون باید قبول کنن که باید میدون رو به جوونا داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
امیداریم اگر توانایی ادامه و خدمت به تیم ملی را دارند ادامه دهند، به هر صورت ایشون و هم بازیهای دیگرشون برای مردم ما عزیز اند.
آخرین اخبار