انصاری در صحن علنی مجلس:

اصلی‌ترین مطالبه مردم مسئله بیکاری و رکود است

نماینده مردم داراب و زرین دشت گفت: عده‌ای در کشور به هر بهانه‌ای می‌خواهند مردم را سرگرم مسائل حاشیه‌ای کنند تا اصل موضوع فراموش شود.

میرحسینی قربانی**اصلی‌ترین مطالبه مردم مسئله بیکاری و رکود استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در صحن علنی مجلس گفت: سخنان وزیر اقتصاد و دغدغه‌های نمایندگان عمدتا برحق است،اما از این سخنان به آنجا می‌رسیم که یک جای کار مشکل دارد تمام دغدغه‌های ما دغدغه‌های وفاداران به انقلاب و نظام است و ما نباید دولت را زیر سوال ببریم.

وی با اشاره به FATF گفت: دو موضوع چالشی در این مورد مصادیق تروریست‌ها و تبادل اطلاعات است، که مصادیق تروریست‌های تکفیری توسط شورای امنیت ملی مشخص می‌شود و تبادل اطلاعات نیز براساس رجوع به قوانین داخلی کشور است.

انصاری با اشاره به اینکه تقویت بنیه اقتصادی کشور موجب بالا رفتن امنیت می‌شود، ادامه داد: نگاه به FATF‌از دو منظر اقتصادی و امنیتی قابل بررسی است.

نماینده مردم داراب با بیان اینکه اصلی‌ترین مطالبه مردم مسئله بیکاری و رکود اظهار داشت: برای حل معضل اقتصادی کشور نیاز به سرمایه‌گذاری سالانه به مبلغی حدود 150 تا 200 میلیون دلار است.

انصاری در پایان خاطر نشان کرد: عده‌ای در کشور به هر بهانه‌ای می‌خواهند مردم را سرگرم مسائل حاشیه‌ای کنند تا اصل موضوع فراموش شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، انصاری ، داراب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار