سالک کاشانی در صحن علنی مجلس:

FATF دردی از مردم دوا نمی کند

نماینده مردم اصفهان‌ گفت: FATF بر سر سفره مردمی که از بیکاری رنج می‌برند به هیچ دردی نمی‌خورد.

میرحسینی قربانی/*آمریکایی‌ها طرح‌های بسیاری برای نفوذ در اصول نظام ریخته‌اندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در صحن علنی مجلس گفت: مردم و مسئولین باید از هرگونه نفوذ جلوگیری کنند، مراجعه به اصل سوم بند 16 و 5 قانون اساسی می‌تواند در مسیر بستن نفوذ به ما کمک کند.

وی ادامه داد: آمریکا قبل از انقلاب اسلامی ایران خود را کدخدای منطقه می‌دانست. درآن زمان جهان دوقطبی شرقی و غربی وجود داشت انقلاب اسلامی ما برپایه شعار نه شرقی نه غربی به وجود آمد و امروز می‌بینیم که قطب سوم جهان با نام قطب اسلام به وجود آمده است.

نماینده مردم اصفهان اظهار داشت:‌امروز در شرایطی هستیم که آمریکا خواهان بازگرداندن نفوذ خود به ایران است اگر آنها سودای نفوذ داشته باشند باید به جنگ تحمیلی علیه ایران مراجعه کنند و از تاریخ درس بگیرند.

سالک گفت: آمریکایی‌ها طرح‌های بسیاری برای نفوذ در اصول نظام جمهوری اسلامی ایران ریخته‌اند از جمله این طرح‌ها می‌توان به NPT برای کنترل دستاوردهای هسته‌ای، FATF‌برای کنترل ما و جلوگیری از حمایت‌های برای مستضعفین جهان و IPC برای کنترل منابع نفتی اشاره کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: FATF‌ بر سر سفره مردمی که از بیکاری رنج می‌برند به هیچ دردی نمی‌خورد.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: مجلس ، سالک ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار