عکس رسمی بارسا و افشای یک راز بزرگ +عکس

بازیکنان بارسلونا بعد از برد ۵-۰ تیمشان مقابل اسپورتینگ خیخون این فرصت را یافتند تا عکس رسمی باشگاه را در کنار کادر وسیع پشت صحنه این تیم بگیرند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان بارسلونا بعد از برد ۵-۰ تیمشان مقابل اسپورتینگ خیخون این فرصت را یافتند تا عکس رسمی باشگاه را در کنار کادر وسیع پشت صحنه این تیم بگیرند.
 
اینکه بارسلونا بهترین تیم باشگاهی جهان است و شاگردان انریکه بردهای سریالی در بالاترین سطح فوتبال کسب می کنند، بی دلیل نیست و عکس رسمی این باشگاه به خوبی نشان می دهد که چه تعداد نیروی حمایتی در کنار ستاره هایی مثل مسی، نیمار و سوارس، هر روز کار می کنند تا اوضاع در این بشگاه به بهترین شکل پیش برود.
 
این عکس که در مجموعه تمرینی سیوتات اسپورتیوا گرفته شده ، بارتومئو رئیس باشگاه و تمام ستاره های تیم را در کنار کادر فنی و کادر پزشکی و تدارکات و آنالیز نشان می دهد که جام های قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام اسپانیا در فصل گذشته نیز در این عکس جلوی تیم قرار گرفته است.

عکس رسمی بارسا و افشای یک راز بزرگ +عکس
 
فوتبال مدرن نیازمند به کارگیری نیروهای متخصص در بخشهای مختلف است. از تیم آنالیز و پزشکی و روانشناسی گرفته تا دبیر کل بشگاه ومسئولان استعدادیابی که همگی در یک جهت و با یک برنامه کاری مشخص فعالیت می کنند تا در نهایت ۲۲ بازیکنی که بازی حضور در تیم اصلی انتخاب شده اند، با بهترین شرایط روانه مسابقات شوند. در این عکس به خوبی مشخص است که به ازای ۲۲ بازیکن اصلی تیم، حدود ۲۶ نفر کادر فنی، پزشکی و تدارکاتی بارسلونا را حمایت کنند. این است راز موفقیت بهترین تیم باشگاهی سالهای اخیر فوتبال دنیا. در واقع این عکس رسمی تیم، کلید دستاوردهای بی نظیر این تیم و راز آن را فاش ساخته است.

منبع: ۱۱نیوز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.