یادی از کیارستمی با نمایشگاه «درخت» در گالری فرشته

نمایشگاه هنر مفهومی «درخت» با یادی از عباس کیارستمی در نگارخانه شهرکتاب فرشته افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نگارخانه فرشته آغازین روزهای پاییزی خود را با آثاری از هنرمندان جوان عرصه نقاشی تجربه می‌کند و این بار آثاری در قالب هنرهای مفهومی میهمان گالری این مجموعه فرهنگی ـ هنری می‌شوند.

«درخت» عنوان این نمایشگاه است که آثار ده هنرمند جوان و خوش ذوق حوزه نقاشی را در کنار هم قرار داده و از قضا گردهمایی این آثار بهانه ای شده برای یاد کردن از هنرمند از دست رفته سینمای ایران؛ عباس کیارستمی. 

شرکت‌کنندگان این نمایشگاه هر کدام از چهره های موفق نقاشی امروز کشور هستند که تا کنون تجربه برگزاری نمایشگاه های متعددی به صورت گروهی و انفرادی را داشته اند؛ هنرمندانی چون علی اتحاد، فریدون امیدی، مهناز پسیخانی، علی جدی، جمشید حقیقت شناس، ندا درزی، شهناز زهتاب، سپیده سحر، قدرت ا... عاقلی و سیمین کرامتی که با آثار خود در این مجموعه حضور دارند.

در متن معرفی این نمایشگاه نوشته شده است:

ما درختاني هستيم به پاس كهن ترين و استوارترين درخت ايرانی، در كنار هم ايستاده‌ايم و در انتظار گام‌های سبز شماييم. تا در سايه سار هم، به تمامی خشكسالی‌ها ثابت كنيم، پُر بركتيم همچون بادام، پُر سايه‌ايم همچون بانيان، پُر نغمه‌ايم همچون سرو، پُر انديشه‎ايم و هميشه سبز همچون عباس كيارستمی.

این نمایشگاه از 9 مهرماه افتتاح می شود و تا چهارم آبان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.



انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار