مشهد؛

تحول درفرهنگ شهر با گسترش آموزش شهروندی

شهردار مشهد گفت: فرهنگ شهر را با گسترش آموزش شهروندی متحول کنیم.

تحول درفرهنگ شهر با گسترش آموزش شهروندیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید صولت مرتضوی در جلسه شورای راهبردی آموزش شهروندی افزود: در حوزه آموزش‌های شهروندی ظرفیت‌های فراوانی در شهر مشهد وجود دارد که باید از آن به بهترین نحو استفاده شود.

وی گفت: با توجه به حجم استفاده از تاکسی و اتوبوس در شهر مشهد، سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی می‌توانند نبض شهر به دست بگیرند و نقش مهمی در حوزه آموزش‌های شهروندی داشته باشند.

شهردار مشهد با اشاره به استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه ها گفت: صدا و سیما ظرفیت بالایی دارد که می‌توان با انتخاب جوایزی همچون خودرو و عتبات عالیات در یک برنامه جذاب، فرهنگ شهروندی را به بهترین نحو به شهروندان آموزش داد.

مرتضوی گفت: باید از ظرفیت‌های آموزش‌وپرورش و مساجد برای آموزش‌های شهروندی بهترین استفاده را ببریم که با توجه به این موارد می‌توانیم فرهنگ شهر را متحول کنیم.

وی تصریح کرد: در طی یک سال گذشته در حوزه آموزش‌های شهروندی اقدامات خوبی صورت گرفته اما به نظر من هنوز با توجه به ظرفیت شهر، شهروندان و شهرداری در این حوزه باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

شهردار مشهد گفت: متأسفانه آلودگی هوا در شهر مشهد رو به افزایش است که باید در بحث آموزش شهروندی استفاده مردم از حمل‌ونقل عمومی مورد توجه و تأکید ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار