ضابطی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

مهلت ارسال آثار جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران ایران تمدید شد

دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره خبر داد.

مهلت ارسال آثار جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران ایران تمدید شددبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مهلت ارسال آثار جشنواره مطبوعاتی این انجمن تمدید شد.

حسن ضابطی افزود: مهلت ارسال آثار به دلیل استقبال همکاران رسانه‌ای و به تقاضای شمار زیادی از آنان تا 25 مهر سال جاری تمدید می‌شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون 753 اثر توسط روزنامه‌نگاران و خبرنگاران سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره ارسال شده است، گفت: از همکاران محترم در تمامی رسانه‌ها درخواست می‌کنیم شرکت در جشنواره را به روزهای آخر موکول نکنند.

دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران تصریح کرد: برآورد می‌شود سهم حضور رسانه‌های استانی در این جشنواره به میزان قابل توجهی در ایام باقی‌مانده افزایش یابد.

ضابطی خاطرنشان کرد: داوری این جشنواره در دو سطح میانی و نهایی انجام خواهد شد و اساتیدی چون احمد توکلی‌، فریدون صدیقی و علی‌اکبر قاضی‌زاده داوران نهایی این جشنواره هستند.

پیش از این در فراخوانی برای شرکت در این جشنواره اعلام شده بود علاقمندان می‌توانند در رشته‌‌های تیتر، خبر، گزارش خبری، گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله و مقاله در این جشنواره شرکت کنند به شرط آنکه آثار آنان در دوره زمانی ابتدای مهر 94 تا انتهای شهریور 95 منتشر شده باشد.

همچنین هر فرد می‌تواند سه اثر خود را در یک یا چند رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال کند به شرط آن‌که مجموع آثار ارسالی بیش از 3 اثر نباشد.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند علاوه بر ارسال 3 اثر خود برای شرکت در این جشنواره، 3 تیتر منتخب خود را نیز ارسال کنند.

علاقمندان برای ارسال آثار خود ازطریق سایت انجمن به نشانی انجمن نیوز anjomannews .ir اقدام کنند. 

نشانی الکترونیکی:  anjomannews.iran@gmail.com

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار