اهواز؛

خاصیت گرما در اهواز

فکر کردن به گرمای اهواز کلافه کننده است چه برسد به این که کسی بخواهد آن را تجربه کند اما با کمی مثبت اندیشی می توان به یکی از خواص گرما در اهواز پی برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،هنوز زمستان نیامده و باران نباریده اما فاضلاب اهواز حال و هوای زمستان به سرش زده است.

خاصیت گرما در اهواز

هر چند بالاترین درجه حرارت کشور در 4 فصل سال به نام اهواز ثبت می شود اما حال و هوای فاضلاب هایش در هر 4 فصل زمستانی است.

گرمای بیش از حد اهواز در اکثر روزها یک خاصیت دارد و آن هم تبخیر فاضلاب هایی است که در سطح خیابان جاری می شوند و این لطف بزرگ آفتاب است به اهوازی ها.

خاصیت گرما در اهواز

اما همیشه و همه جا گرما چاره ساز نیست و اکثر مواقع باید برای فرار از گرما چاره اندیشی کرد.

خاصیت گرما در اهواز

مثلا در همین عکسی که می بینید مردم خسته از انتظار اتوبوس، کلافه از گرما در ایستگاه انتظار نشسته اند ایستگاهی که مثلا پناهگاهی برای فرار از گرما در زمان انتظار است، انتظار اتوبوس هایی که گاه و بیگاه از آنجا می گذرند اما نه خود مجهز به کولر هستند و نه ایستگاه هایشان، در واقع قوطی حلبی بیش نیستند که سایه شان داغ تر از تن آفتاب است.

گاهی نیز گرما بی ربط است به همه چیز فقط در خیال خود می گوییم کاش آفتاب زباله ها را هم تبخیر می کرد که این گونه در خیابان ها و کوچه های کلان شهر اهواز جا خوش نکنند.

خاصیت گرما در اهواز



نمی گوییم چه کسی مسئول است و کم کاری از کدام نهاد اما امیدواریم هر چه سریع تر برای انجام وظیفه و خدمت به مردم، این گوشه ای از نابسامانی را سامان دهند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.