طلایی در جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

امکان انتقال فرودگاه مهرآباد وجود ندارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امکان انتقال فرودگاه مهرآباد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه پنج‌شنبه هفته گذشته برای غبارروبی از مزار شهدا به بهشت‌زهرا (س) رفته بودم، اظهار داشت: مردم انتظار داشتند که نسبت به برقراری امنیت در بهشت‌زهرا (س) اقداماتی انجام شود اما متاسفانه این امر محقق نشد.

وی افزود: در حال حاضر موضوعاتی از جمله تکدی‌گری، مسایل اخلاقی، حضور معتادان موجب نارضایتی و ناراحتی خانواده شهدا و دیگر شهروندان در بهشت‌زهرا (س) شده ، به همین دلیل باید به این موضوع رسیدگی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ساختمان اداری شهرداری یگان‌های اجرایی داریم، تصریح کرد: در بهشت‌زهرا (س) این یگان‌ها وجود ندارد به همین منظور باید نسبت به ساماندهی این موضوع اقدام شود.

طلایی با تاکید بر اینکه امروزه حجم بسیار بالای فعالیت فرهنگی در بهشت‌زهرا (س) داریم، گفت: در حال حاضر جمعیت چند ده هزار نفری در بهشت‌زهرا (س) داریم و این در حالی است که سازمان بهشت‌زهرا از معاون و مدیر کل فرهنگی محروم است.

وی ادامه داد: بخش فرهنگی بهشت‌زهرا بعد از خاکسپاری اموات می‌تواند اقدام کند و یکی از مهمترین موارد در بهشت‌زهرا باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات فرودگاه مهر‌آباد،  افزود: امکان انتقال فرودگاه مهر‌آباد وجود ندارد و علی رغم اینکه پروازهای فرودگاه مهر‌آباد تا ساعت 22 تقلیل پیدا کرده اما اهالی تهرانسر و دیگر نقاط با مشکلات مختلفی از جمله ترافیک مواجه هستند.

طلایی با بیان اینکه در مناطق 21 و 22 تهران هم دفاتر آموزش و پرورش و قوه قضاییه وجود ندارد ، گفت: درخواست دارم نسبت به احداث این دفاتر اقداماتی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری در خصوص ساماندهی مشاغل اقدام مهمی انجام نداده است، تاکید کرد: شهرداری باید نسبت به ساماندهی مشاغل مزاحم که فراوانی آن در تهران زیاد است تصمیمات قطعی و جدی بگیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه تهران در شرایط موجود با حجم بالای مراکز تجاری، برای مردم زحمات زیادی را به همراه آورده که باید به ان نیز رسیدگی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار