کرمانشاه؛

برنامه های هفته ملی کودک در کرمانشاه

برنامه های مختلفی برای هفته ملی کودک در مراکز کانون استان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ «رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه افزود: با توجه به همزمانی هفته ملی کودک با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین( ع) و یاران باوفایش، برنامه های هفته ملی کودک در کانون استان کرمانشاه نیز با رنگ و بوی عاشورایی اجرا می شوند.

«موزونی» با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در کلیه مراکز کانون استان برای برپایی ویژه برنامه های هفته ملی کودک ، از برگزاری ویژه برنامه ای گسترده در سالن مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در روز 15 مهرماه این ویژه برنامه به صورت رسمی و با حضور مسولین مختلف استان آغاز می شود.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه همچنین افزود: مانند همه ساله، ریاست کمیته هفته ملی کودک در استان به کانون پرورش فکری سپرده شده است و ادارات دیگری همچون؛ آموزش و پرورش، بهزیستی، صداو سیما، و...با کانون همکاری و مشارکت خواهند داشت.

وی همچنین گفت: تمرکز اصلی برنامه های هفته ملی کودک در شهر کرمانشاه در مرکز شماره 2 کرمانشاه، واقع در سه راه 22 بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش خواهد بود.

«موزونی» برنامه های پیش بینی شده برای ایام هفته ملی کودک در مرکز شماره 2 کرمانشاهرا شامل؛ اجرای نمایش سایه ای با موضوع واقعه عاشورا، قصه گویی عاشورایی، مسابقات حضوری، نوحه خوانی، مسابقه نوحه های عاشورایی، برنامه«یک سوال، یک جواب»،و...وبرگزاری آن را در زمان بندی 9-11 صبح اعلام کرد.

برنامه های هفته ملی کودک از 15 الی 21 مهرماه برگزار می شود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، برنامه ، هفته ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.