بابک جهانبخش مهمان «امروزی‌ها» می‌شود

چهارشنبه برنامه «امروزی‌ها» با حضور بابک جهانبخش خواننده پاپ، برای بینندگان این شبکه پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، فردا چهارشنبه برنامه امروزی ها با حضور بابک جهانبخش خواننده پاپ، برای بینندگان این شبکه پخش می شود. 

در این برنامه که حدود ساعت 20 :17 پخش می شود، این خواننده جوان درباره هفته دفاع مقدس، ترانه هایی که با این مضمون خوانده است و همچنین فعالیت این روزهایش می گوید. 

درباره بابک جهانبخش (با نام شناسنامه‌ای علی جهانبخش) می توان گفت که او متولد اول  فروردین ۱۳۶۲ برابر با ۲۱ مارس ۱۹۸۳ در بوخوم، آلمان) است که نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در این کشور آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. او در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط کرد.

گفتنی است برنامه امروزی ها کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با رویکردی جوانانه و با هدف بیان مسایل روز و آشنا کردن جوانان با راه و روش صحیح زندگی و همچنین بیان مشکلات و مسایل مربوط به جوانان تهیه و پخش می شود.

تهیه کنندگی این برنامه را که از شنبه تا چهارشنبه بصورت زنده و حدود ساعت 20 : 17 پخش می شود  احسان ارغوانی و اجرای آن را  پدرام کریمی برعهده دارد. 

ازدواج آسان، موسیقی، ورزش، مسکن، مد لباس، ارتباط دختر و پسر، سازمان‌های مردم نهاد، اشرافی‌گری، جوانی کردن، فاصله طبقاتی، سربازی و... از جمله مواردی است که برنامه امروزی ها آنها را بررسی می کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار