در جلسه علنی شورای شهر تأکید شد؛

موزه علی اکبرصنعتی نباید به دفتر کار هلال احمر تبدیل شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید اجازه دهیم موزه علی اکبر صنعتی که جزو بناهای ارزشمند کشور است به دفتر کار هلال احمر تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی تندگویان عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و سومین جلسه شورا شهر با اشاره به موزه صنعتی که در میدان امام خمینی(ره) واقع شده است، اظهار داشت: مرمت این پروژه همچنان نیمه کاره رها شده است. 
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکاران مستقر در این موزه نسبت به بازسازی آن اقدام کردند، افزود: این پیمانکاران به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود پروژه را نیمه کاره رها کردند. 
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه 8میلیارد تومان جهت مرمت و بازسازی موزه علی اکبرصنعتی در نظر گرفته شده است گفت: باید یک کار تخصصی وعلمی در خصوص این موزه صورت گیرد. 
 
تندگویان با بیان اینکه سازمان هلال احمر قصد دارد پس از اتمام و بازسازی، این موزه را به دفتر مرکزی کار خود تبدیل کند، تصریح کرد: این موضوع در حالی انجام خواهد شد که 8میلیارد تومان بابت مرمت و بازسازی این بنای ارزشمند هزینه شده است. 
 
وی با بیان اینکه برای مرمت آثار‌های این موزه50 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، افزود: این موزه بسیاری از آثار دچار مشکل شده و بدون شک ترمیم آن‌ها زمان بر خواهد بود. 
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازمان زیباسازی با نظارت استادان و متخصصان ذی‌ربط اقدامات لازم را برای این موزه انجام داده است، گفت: نباید اجازه دهیم که این موزه به دفتر کار هلال احمر تبدیل شود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار