کاشانی مطرح کرد:

شهرآفتاب 4 هزار میلیارد به بانک شهر فروخته شد/ همدیگر را خائن ندانیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع واگذاری فروشگاه شهر آفتاب و شهروند بر خلاف نظر برخی از اعضای شورای شهر بود و در حالی که ما نباید در خصوص این اختلاف نظر یکدیگر را خائن بدانیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و سومین جلسه شورا شهر با اشاره به صحبت‌های حافظی که روز یکشنبه در خصوص واگذاری شهر آفتاب و شهروند در رسانه‌ها منتشر شد، اظهار داشت: این گفتگو  بسیار بد بود. 
 
وی افزود: در دویست و نود و دومین جلسه شورا موضوع واگذاری شهر آفتاب و فروشگاه شهروند مطرح شد که بسیاری از اعضای شورای شهر به این واگذاری رای مثبت دادند. 
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کمیسیون مربوطه دو ماه فرصت داشت که در خصوص واگذاری شهر آفتاب و فروشگاه شهروند بررسی های انجام دهد، تصریح کرد: از شورای دوم بحث واگذای فروشگاه شهروند مطرح بود اما متقاضی خرید این فروشگاه وجود نداشت. 
 
کاشانی با تاکید بر اینکه شهر آفتاب توسط شهرداری تهران احداث شده است، گفت: هزار و 300 میلیارد تومان هزینه ساخت شهر آفتاب شده در حالی که این نمایشگاه به مبلغ 4 هزار میلیارد تومان به بانک شهر فروخته شده است و این خام فروشی نیست. 
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر نمایندگان مردم تهران هستند، تاکید کرد: نباید شان شورا را زیر سوال ببریم چرا که این موضوع درست نیست.
 
وی با بیان اینکه هر یک از اعضای شورای شهر در خصوص واگذاری شهر آفتاب و فروشگاه شهروند به بانک شهر نظر خاص خود را داشتند، تصریح کرد: بدون شک اگر شما مخلاف این واگذاری بودید نباید دیگران را خائن بدانید. 
 
کاشانی با تاکید بر اینکه 5 هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه خطوط مترو از بانک شهر وام گرفته و به آنها بدهکار بودید، گفت: این موضوع در حالی اتفاق افتاده که کشور در تحریم بوده و منابع لازم را برای تحقق اهداف خود نداشته است به همین منظور دریافت پول از بانک شهر  و بازگرداندن آن خام فروشی نیست. 
 
وی گفت: از اعضای شورای شهر درخواست دارم که اگر موضوعی بر خلاف ذائقه ماست و مخالف آن هستیم کسانی که مخالف آن هستند خائن ندانیم چرا که این موضوع می‌تواند نا امیدی را میان شهروندان افزایش دهد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار