دانش‌آموزان اتباع برای دریافت کتب به مسئولان مدارس مراجعه کنند

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌‍ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: مشکلی برای توزیع کتاب درسی دانش‌آموزان اتباع وجود ندارد.

حسین طلایی معاون سازمان پژوهش و برنامه‌‍ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توزیع کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان اتباع گفت:‌ دانش‌آموزان با توجه به فرصتی که در شهریور ماه تعیین شده بود می‌توانستند در سامانه ثبت سفارش‌ کرده و کتاب را دریافت کند.

وی ادامه داد: برخی اتباع به دلیل اقامت غیر قانونی در مدرسه ثبت‌نام نکرده لذا کتاب‌های درسی از طریق اعلام شده و سامانه ثبت سفارش آن محقق نشد.

طلایی عنوان کرد: بخش‌نامه‌ای تنظیم شده که به موجب آن افرادی را که کتاب‌های درسی را دریافت نکرده و یا کمبود در تعداد کتاب‌های درسی دارند با ثبت سفارش در سامانه WWW.IRTEXTBOOK.IR نسبت به دریافت کتاب‌های درسی به شکل تک جلدی اقدام کنند.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌‍ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: همچنین دانش‌آموزان می‌توانند از طریق مدارس اقدام کرده و تعداد کتاب‌های مورد نیاز را به منطقه آموزش و پرورش اطلاع دهند.

طلایی بیان کرد: همچنین برای دریافت کتاب‌های درسی امکان خرید حضوری نیز وجود داشته و متقاضیان می‌توانند از طریق  انتشار مدرسه که وابسته به سازمان پژوهش برنامه‌ریزی بوده نسبت به دریافت اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.