قدردانی وزیر ورزش از رسانه ملی

وزیر ورزش و جوانان از تلاش های رسانه ملی برای پوشش اخبار المپیك و پارالمپیك 2016 ریو قدردانی كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمود گودرزی با ارسال نامه ای برای  دكتر  عسكری، رئیس سازمان صداوسیما، از تلاش همه دست اندركاران رسانه ملی برای پوشش اخبار المپیك و پارالمپیك 2016 ریو تشكر كرد.
 
 متن این نامه بدین شرح است:
جناب آقای دكتر علی عسكری
 
ریاست محترم سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران
 
سلام علیكم؛
 
احتراما؛ ضمن تبریك اعیاد قربان و غدیرخم به شما و كلیه همكاران محترمتان در رسانه ملی، انعكاس واقعیت های اجتماعی و ورزشی و نگاه واقع بینانه به مهم ترین مسائل روز دنیای ورزش، هدایت افكار عمومی و نهادینه سازی فرهنگ پهلوانی و ورزشی از نقش های بی بدیل رسانه های جمعی است.
 
در این میان، رسانه ملی همیشه حامی ورزش و ورزشكاران بوده است و فعالیت های شبانه روزی این رسانه تاثیرگذار، برای ایحاد فضای شور و نشاط در جامعه از طریق انعكاس مطلوب فعالیت های ورزشی، نقش بی بدیل آن را بیش از پیش نمایان نمود.
 
ورزش، مقوله فرهنگی و اجتماعی بوده و امسال، با توجه به سال المپیك و پارالمپیك، این نقش با اطلاع رسانی مطلوب صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، پررنگ تر دیده شد.
 
قهرمانان و نام آوران ورزش ایران بارها و بارها با قهرمانی خود پرچم پرافتخار میهن اسلامی را به اهتزاز درآوردند و دل میلیون ها ایرانی را شاد كردند.
 
در این بین، تمام بخش های محتوایی سازمان صداوسیما اعم از شبكه های رادیویی-تلویزیونی داخلی و برون مرزی با پرداختن به رویداد مهم المپیك و پارالمپیك ریو با نگاه حمایتی و منصفانه به مقوله ورزش و همچنین انجام دادن كارشناسی به بازی های انجام شده در همه زمینه های نقد، تفسیر و گزارش، ضمن بوجود آوردن فضای شور و نشاط و امید در بین جوانان و ورزش دوستان، حامی و پشتیبان وزارت ورزش و جوانان در این برهه زمانی بود.
 
اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان از شما و مجموعه همكاران پرتلاشتان ، بابت پوشش اخبار این دو رویداد كمال تشكر و قدرانی را داشته و از خداوند متعال برای كلیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موققیت و بهروزی دارم.
 
محمود گودرزی




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار