جمع‌آوری 60 درصد گوشی‌های معیوب نوت 7 از بازار آمریکا و کره‌جنوبی

شرکت سامسونگ مدعی شد 60 درصد گوشی‌های معیوب نوت 7 از بازار آمریکا و کره‌جنوبی جمع‌آوری شده‌اند.

جمع‌آوری 60 درصد گوشی‌های معیوب نوت 7 از بازار آمریکا و کره جنوبیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وِرج؛ شرکت سامسونگ مدعی شد بیش از 60 درصد از گوشی‌های هوشمند معیوب گلکسی نوت 7 که در آمریکا و کره جنوبی فروخته شده‌اند به این کارخانه ارجاع داده شده و یا با مدل‌های جدید جایگزین شده‌اند. به عبارت دیگر، 4 هفته پس از فراخوان جهانی سامسونگ برای جمع‌آوری گلکسی نوت 7 همچنان 40 درصد از گوشی‌های معیوب در اختیار مصرف‌کننده قرار دارد.

سامسونگ پنجشنبه گذشته اعلام کرد نیمی از گوشی‌های قابل‌انفجار گلکسی نوت 7 در آمریکا با مدل‌های جدید جایگزین شده اند و با گذشت 5 روز تنها 10 درصد به تعداد گوشی‌های معیوب گلکسی در آمریکا اضافه شده است. با این حال، مشخص نیست چند درصد از گوشی‌های معیوب سامسونگ در آمریکا استرداد شده‌اند. در کره جنوبی نیز بیش از 80 درصد گوشی‌های معیوب تعویض و یا مرجوع شده‌اند. شرکت سامسونگ پیش از این مدعی شد بیش از نیمی از گوشی‌های معیوب در آمریکا و کره جنوبی جمع‌آوری شده اند. توزیع نوت 7 در بازارهای عمده انگلیس و فرانسه متوقف شده است.

شرکت سامسونگ روز دوم ماه سپتامبر برای جمع‌آوری بیش از 2.5 میلیون گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 از بازار فراخوانی را منتشر کرد. علت این فراخوان، وجود اختلال در عملکرد باتری بود که منجر به آتش گرفتن آن می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار