قزوین؛

اعمال محدودیت های ترافیکی از امشب

از ساعت 24 امشب محدودیت های ترافیکی در قزوین اعمال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رئیس پلیس راهور استان گفت: از ساعت 24 امشب همه ورودی ها به سمت مسیر راهپیمایی و استقبال از رئیس جمهور با محدودیت ترافیکی همراه خواهد شد.

بگفته سرهنگ محمدرضا محمدی، از امشب  محدوده بلوار خرمشهر، بلوار آیت الله طالقانی و همه محدوده های منتهی به تقاطع ولیعصر و بلوار شهید بهشتی، مسدود می شود.

وی افزود: امشب خودروهای پارک شده از تقاطع پل قدس تا ورزشگاه شهید رجایی و همچنین مسیرهای منتهی به راهپیمایی و استقبال از رییس جمهور جمع آوری خواهد شد.
سرهنگ محمدی تاکید کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی خودروها را با جرثقیل به  پارکینگ های مجاز و خارج از محدوده منتقل خواهند کرد .

رئیس پلیس راهور استان همچنین گفت: از ساعت 7 صبح فردا  همه ورودی ها منتهی به میدان مینودر از سمت آزادراه ها و جاده قدیم و جاده کورانه با محدودیت ترافیکی مواجه است.

وی با اشاره به محدودیت در جاده قدیم قزوین از سه راهی شهر صنعتی البرز به قزوین گفت: خودروهایی که از سمت تهران به قزوین می آیند نیز با محدودیت مواجه خواهند شد که خودروها به سمت آزاد راه ها وهمچنین به کمربندی قزوین - زنجان  هدایت می شوند که در صورت ورود به شهر قزوین می توانند از بلوار نخبگان و همچنین بلوار امام خمینی در محدوده صدا و سیما و امام علی خارج شوند.

رئیس پلیس راهور استان افزود: همه خروجی ها ازشهر قزوین  از جمله طبقه فوقانی پل قدس به سمت بلوار خامنه ای و میدان مینودر به سمت تهران باز است و برای خروج محدودیتی نداریم.

لیلا چگینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار