طاهری:قراردادهای ما شفاف در سازمان لیگ ثبت شده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادهای ما در سازمان لیگ به صورت شفاف ثبت شده است و موضوعی پنهانی و پیچیده نیست.

طاهری:قراردادهای ما شفاف در سازمان لیگ ثبت شده استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی اکبر طاهری در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار کرد: از زحمات کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم. البته برد مقابل سپاهان چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. خوشبختانه بازی‌های لیگ در این دوره قشنگ‌تر از سال گذشته است. همه تیم‌ها تلاش خود را می‌کنند و بازی‌های زیبایی به نمایش می‌گذارند.

طاهری ادامه داد: وقتی که بازی‌ها زیبا باشد، باشگاه‌ها هم خروجی بهتری خواهند داشت و تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند. هر کسی دوست دارد که بهترین نتایج را کسب کند،‌ما هم‌ تاکنون نتایج بدی نگرفته‌ایم و خوب بوده‌ایم. امیدواریم که در ادامه لیگ هم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم و در ادامه فصل عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

وی درمورد پاداش به بازیکنان گفت: ما در این فصل در نظر داریم که به صورت نظام مند پاداش بدهیم و درباره این موضوع با برانکو صحبت کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد صحبت‌های افشارزاده اظهار کرد: خواهش می‌کنم از حواشی دوری کنید، همه قراردادهای ما شفاف است و یک قرارداد بسته شده که آن هم در سازمان لیگ ثبت شده است. هیچ چیزی پیچیده و پنهانی هم نیست. ما باید سعی کنیم که فضای فوتبال را حفظ کنیم تا تماشاگران هم به ورزشگاه بیایند و از فوتبال لذت ببرند.

طاهری درباره اینکه وزیر ورزش پرسپولیسی است یا نه، بیان کرد: خودتان از طرح این سئوال خنده تان گرفت پس من هم نظری در این خصوص ندارم.


وی در مورد اینکه چرا بلیت‌فروشی ورزشگاه به باشگاه‌ها واگذار نمی‌شود، گفت: من سال گذشته هم این موضوع را گفتم که اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان رشد کند، باید شرایط را برای باشگاه‌ها فراهم کنیم. در کشورهای توسعه‌یافته باشگاه‌ها امور بازی را برعهده دارند، وقتی این کار توسط باشگاه‌ها صورت بگیرد صد درصد، روزبه‌روز کارها بهتر و مشکلات برطرف می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: در نیم‌فصل سال گذشته به غیر از دربی پایتخت بالاترین شاخص حضور تماشاگران که متعلق به پرسپولیس بود، حدود 36 هزار نفر بود. ما باید سعی کنیم که تماشاگران به ورزشگاه بیایند و امکانات و سرویس‌های لازم را در اختیار آنها قرار بدهیم.
 سال گذشته جلسه‌ای با تاج که در آن موقع رئیس وقت سازمان لیگ بود، داشتم و به او گفتم اجازه بدهد طبقه دوم ورزشگاه آزادی را ما اجاره کنیم و به همین دلیل هم 10 میلیون دادیم که قرار شد تماشاگرانی که در سامانه هواداری ما بودند، به صورت رایگان از طبقه دوم بازی را تماشا کنند. در آن زمان هم تاج حمایت خوبی از ما کرد و دیدید که در بازی مقابل سپاهان 75 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند.

طاهری یادآور شد: ما باید شرایط را فراهم کنیم تا تماشاگران در بهترین وضعیت به ورزشگاه بیایند، نه‌اینکه 6 ساعت قبل از بازی خود را به ورزشگاه برسانند و هنگام بازی خسته شوند. ما برای این فصل هم یک جلسه‌ای برگزار کردیم و صورت جلسه آن هم تنظیم شد، اما متأسفانه اجرایی نشد.

وی افزود: ما پیشنهاد داده‌ایم تا برای همه باشگاه‌ها سرشماری صورت بگیرد تا تعداد هواداران مشخص شود. قرار است در مورد حامی مالی هم مسئولان به تفاهم برسند و منافع باشگاه‌ها در این زمینه حفظ شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا حساب این باشگاه باز شده یا خیر، گفت: به طور موقت حساب باز شده است، البته مشکلات در این زمینه زیاد است، باید بدانید مالیات بخش‌های گوناگونی دارد، بخشی تکلیفی است و بخشی حقوقی. شما رسانه‌ها باید صبوری کنید و به دنبال تیتر نباشید، باید کمک کنید تا این موضوع با اداره دارایی حل شود و آنها این‌قدر ما را اذیت نکنند. مالیات مربوط به سنوات گذشته می‌شود، در باشگاه ما سوددهی نداریم که بخواهیم مالیات بدهیم، یعنی هزینه‌ای که انجام می‌دهیم بیش‌تر از درآمدی است که کسب می‌کنیم. درواقع تراز مالی ما منفی است، اما اداره مالیات اعلام می‌کند که ما کاری به این مسائل نداریم.

طاهری افزود: این مشکلات ناگهانی باعث برهم زدگی باشگاه می‌شود و چالش‌هایی را به وجود می‌آورد،‌توقع داریم که اداره دارایی نگاهش را به این موضوع عوض کند و اتحادیه فوتبال هم به این موضوع ورود کند.

سرپرست پرسپولیس در مورد تقویت تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبق قانون می‌توانیم 3 بازیکن جذب کنیم که هنوز بحث جدی با برانکو در این زمینه انجام نداده‌ایم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. زمانی که لیگ برای حضورمان در آسیا تعطیل می‌شود، وقت کم است که برای برگزاری اردو وقت مناسبی نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس یک شخصیت حقوقی است و اگر شرکت دیگری چنین اسمی روی خودش گذاشته ارتباطی با ما ندارد. ما این مسائل را اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا از آثار حقوقی آن مطلع شوند. ما در بحث پیشکسوتان خودمان برنامه‌هایی داریم اما گاهی اوقات با چالش‌هایی مواجه می‌شویم. مثل سونامی مالیات بر عملکرد که ذهن ما را به طورکامل به هم می‌ریزد و باعث می‌شود به مسائل دیگر کمتر توجه کنیم.

وی در مورد استفاده یک شرکت به نام شرکت پیشکسوتان گفت: ما موظف هستیم در سایت باشگاه مسائل را اطلاع دهیم و برنامه‌های خودمان را هم پیگیری می‌کنیم. گاهی اوقات چند نفری دور هم جمع می‌شوند و فعالیت می‌کنند. این مسائل ارتباطی با ما ندارند.

طاهری در مورد برنامه‌های باشگاه برای سالگرد هادی نوروزی گفت: برنامه‌های باشگاه مشخص است و ما در حد خودمان کمک می‌کنیم اما خانواده مرحوم نوروزی شاید برنامه گسترده‌تری داشته باشند و سنت‌های محلی خودشان را بخواهند اجرا کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار