کلاف شایعه نامزدی ضرغامی پیچیده‌تر شد/منتقدان به صف شدند +عکس

پس از شایعه نامزدی عزت‌الله ضرغامی، چند تن از افراد مطرح در مطالب جداگانه‌ای به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها شایعه نامزدی عزت‌الله ضرغامی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قوت گرفته به طوری که برخی از افراد مطرح و آشنا هر کدام به‌نوعی به آن واکنش نشان دادند و ضرغامی نیز این انتقادها را در کانال تلگرامی‌اش منعکس کرد. یکی از این افراد حسام‌الدین آشنا است که در توییترش مطلبی در این مورد به اشتراک گذاشت و نوشت: "یک توصیه دوستانه به جناب آقای مهندس ضرغامی لطفا به خاطر خودتان 4 سال صبر کنید، دیر نمی شود."

 پس از آشنا نفر دوم محمد مهاجری بود که در وبلاگ خود به این موضوع پرداخت و با مخاطب قرار دادن وی توصیه‌هایی برای او داشت. محمد مهاجری در وبلاگش اینگونه نوشت:

"در روزهای اخیر که شایعه نامزدی آقای ضرغامی بر سر زبانها بود، دنبال نوشتن مطلبی بودم که نشان دهد حضرت ایشان با همه لیاقتها و قابلیتهای آشکار و پنهانی که دارد،برای سمت ریاست جمهوری مناسب نیست.

برای نوشتن مطلب مزبور، داشتم سیاهه ای از سوابق آقای ضرغامی را جمع کردم تا مثلا ضمیمه استدلالهایم کنم. ناگهان همین الان برخورد کردم به مطلبی از ایشان  در پاسخ به آقای حسام الدین آشنا که تمام دغدغه ام برای جمع اوری مستندات را یکجا حل کرد و بی نیاز شدم از همه چیز برای اثبات رئیس جمهور نشدن حضرتشان.

ممنون آقای ضرغامی. صدهزار لایک دارید خودتان و مطلبتان

پ.ن:ممکن است آقای ضرغامی بگوید این را در جواب کسی ننوشته ام. فرض که چنین باشد. حتی اگر جواب کسی هم نباشد نوشتنش از جوانی اینستاگرام باز قبیح نیست، اما از رئیس جمهور!قبیح است".

لازم به ذکر است آنچه مهاجری در این پیام به آن استناد کرده پیامی است که ضرغامی چند روز پیش در اینستاگرامش منتشر کرد و برخی آن را پاسخی به نوشته حسام‌الدین آشنا در توییترش نسبت دادند. اما ضرغامی ناچار شد این بار در تلگرام پیامی منتشر کند و به این شایعات خاتمه دهد. او با انتشار تصویر زیر ثابت کرد پیام وی هیچ ربطی به حرفهای آشنا نداشته است.

صد هزار لایک دارید آقای ضرغامی


اما منتقدان ضرغامی به این دو نفر ختم نمی‌شوند. آیدین سیار سریع نیز با قلم خاص خود در صفحه طنز روزنامه شهروند درباره این موضوع نوشت: "ششم مهرماه را با دلی مالامال از غم و اندوهی بی‌پایان شروع می‌کنیم. ظاهرا قضیه آمدن آقای احمدی‌نژاد منتفی شده و اون که رفته دیگه هیچ‌وقت نمیاد. شقایق ‌ای شقایق ... ببخشید یک لحظه دست گودرز به دکمه نکست خورد. بعد از منتفی شدن حضور بزرگمرد عرصه سیاست و تپه آرای بلامنازع در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده دولتی‌ها به‌طور نامحسوس و هیچکاک طوری از جلوی دوربین رد شدند و با گفتن oh yeah به خوشحالی پرداختند. جمعی از اصولگرایان که در وضع هرچی خدا بخواد به سر می‌بردند، با گفتن به هرحال قسمت این بوده، به نیامدن احمدی‌نژاد واکنش نشان دادند.

آقای مهندس ضرغامی شانس اول پیروزی بر آرای باطله درحالی ‌که به صفحه موبایلش خیره شده بود، گفت: خب اینم از احمدی‌نژاد، محسن رضایی و سردار سلیمانی هم که گفتن نمیان، اگه روحانی هم کاندیدا نشه و جلیلی هم بی‌خیال بشه، پیروزی من قطعیه. درهمین راستا حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری به ضرغامی گفت: به خاطر خودتان چهار‌سال صبر کنید، دیر نمی‌شود. کاملا معلوم است دلهره و هراس از کاندیداتوری ضرغامی بر اردوگاه اعتدالگرایان خیمه زده. ضرغامی درپاسخ به آشنا عکس یک فقره شکارچی و یک فقره پلنگ را در اینستاگرامش قرار داد که در آن پلنگ به شکارچی می‌گفت: «زوم کن رو آهو»! و به این ترتیب خود را آهو و رقیب را پلنگ نامید. درهمین راستا کارشناسان احتمال می‌دهند در روزهای آینده رئیس سابق صداوسیما جهت تضعیف روحیه رقیب دو استراتژی را پیش بگیرد.

پلنA: گذاشتن عکس خود به همراه مشاوران و جمعی از اصولگرایان با این کپشن: پلنگ پلنگ پلنگ پلنگ/ من عاشق پلنگم/ دور و برم یه لشکرن / نباشن که من لنگم!

پلن B: قراردادن تصویری از حسام‌الدین آشنا با این کپشن: بهش بگو پلنگه/ پلنگ چشم قشنگه/ نگی جاییا، مال ماییا پلنگه، پلنگ چشم قشنگه

پلن C: عکس حسام‌الدین آشنا+ کپشن: نمایی از پلنگ رو به انقراض+ درخواست از فدراسیون فوتبال جهت درج عکس حسام‌الدین آشنا روی پیراهن تیم‌ملی

انتظار می‌رود درپاسخ به این اقدامات حسام‌الدین آشنا در توییتر خود بنویسد: تا مرد سخن نگفته باشد/ عیب و هنرش نهفته باشد/ هر بیشه گمان مبر که خالی است/ شاید که پلنگ خفته باشد
اصولگرایان هم که از طرفی با نیامدن احمدی‌نژاد و آمدن شدید ضرغامی مواجه شده‌اند، گفته‌اند؛

درصورت پذیرفتن ضرغامی به‌عنوان کاندیدای رسمی جبهه اصولگرایان تصمیم خود را اینگونه رسانه‌ای می‌کنند:آهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم/ دوریش برایم مشکله کاشکی اونو می‌بستم/ ‌ای خدا چیکار کنم/ آهومو پیدا کنم... وای چه کنم آخ چه کنم کجا اونو پیدا کنم

این شعر به نوعی به فرارکردن و دوری محمود احمدی‌نژاد از اردوگاه اصولگرایی هم اشاره دارد. باید دید در ادامه این وضع شترگاوپلنگی سیاست کشور چگونه ادامه خواهد یافت، چه کسی هوایی خواهد زد، چه کسی می‌اندازد وسط و چه کسی خم می‌شود و بر می‌دارد! الله اعلم".

همچنین این روزنامه با انتشار کاریکاتوری بیشتر به این قضیه دامن زد.

کلاف شایعه نامزدی ضرغامی پیچیده‌تر شد/منتقدان به صف شدند +عکس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۵
روحانی پیروز میشه
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
زنده باد عمو عزتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
خیلی با حالی خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
خوب چه اشکالی دار اقای ضرغامی بیاد
آخرین اخبار