گروه F لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی رئالی ها در وستفالن بر باد رفت/اسپورتینگ نماینده عقاب ها را شکست داد

در گروه F لیگ قهرمانان اروپا، تیم دورتموند در دقایقی پایانی مقابل رئال مادرید به تساوی رسید و اسپورتینگ نیز با 2 گل لگیا ورشو را شکست داد

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه F لیگ قهرمانان اروپا ، از ساعت 22 و 15 تیم دورتموند به مصاف رئال مادرید رفت و اسپورتینگ نیز برابر لگیا ورشو قرار گرفت.

دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان رئال بود که در نهایت این مسابقه با تساوی 2بر 2 به پایان رسید.

گل نخست این دیدار را دقیقه 17 کریستیانو رونالدو برای کهکشانی ها به ثمر رساند. پاس پشت پای بیل را رونالدو درون دروازه دورتموند قرار داد.

دقیقه 43 دورتموند توسط اوبامیانگ کار را به تساوی کشاند. اوبامیانگ روی ریباند ضربه کاشته ای که ناواس آن را برگشت داد دروازه رئال را باز کرد.

دقیقه 68 رافائل واران گل دوم رئال را زد. روی ارسال ضربه کرنر واران پیش کشیده با پا دروازه را باز کرد.

دقیقه 87 دورتموند گل تساوی را زد. حرکت پا به توپ پولیشیچ سانتر او را در پی داشت، برگردان اوبامیانگ و سایه زنی او باعث شد تا توپ به شورله برسد، شورله با شوت پا چپ مهار نشدنی توپ را به طاق دروازه رئال رساند تا اولین گلش برای دورتموند حفظ رکورد شکست ناپذیری در وستفالن باشد.

رئال و دورتموند به تساوی رضایت دادند/پیروزی اسپورتینگ برابر لگیا ورشو

در دیگر دیدار این گروه اسپورتینگ در خانه با 2 گل لگیا ورشو را شکست داد.

ابتدا دقیقه 28 برایان رویز گل نخست این مسابقه را زد. توپی که در مقابل دروازه به مهاجم کاستاریکایی اسپورتینگ رسید و او نیز این توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه 38 باس دوست اختلاف را به دو گل رساند. حرکت خوب سیلوا و ارسال توپ به داخل محوطه جریمه باس دوست را در موقعیتی ایده آل قرار داد و او نیز گل دوم اسپورتنیگ را به ثمر رساند.

در نهایت اسپورتینگ لیسبون با نتیجه 2-0 لگیا ورشو را شکست دهد و به اولین سه امتیاز خود در این رقابت ها دست پیدا کند.

رئال و دورتموند به تساوی رضایت دادند/پیروزی اسپورتینگ برابر لگیا ورشو

دورتموند و رئال در این گروه با چهار امتیاز صدرنشین هستند و اسپورتینگ با 3 و لگیا ورشو بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار