بازیگر نمایش «پرسه‌های موازی»:

تئاتر دیگر رنگ و بوی عاشقانه سابق را ندارد

یکی از بازیگران نمایش «پرسه های موازی» از نقش خود و دغدغه اش در تئاتر گفت.

بهروز خرم بازیگر نمایش «پرسه‌های موازی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: قصه در راستای سه شخصیت اصلی نمایش است که در کلاس‌های روانکاوی یک مرکز بهداشتی با یکدیگر آشنا می‌شوند و به دفعات هر کدام شروع به خودکشی می‌کند اما داستان از جایی اوج می گیرد که دست به خودکشی دسته جمعی می‌زنند.

وی در خصوص ایفای نقش خود اظهار داشت: هر بازیگر علاوه بر شخصیت اصلی به ایفای نقش دیگری هم  می پردازند و روند داستان را پیش می برند که من کاراکتر «علیرضا» را ایفا می‌کنم.

خرم افزود: در واقع «علیرضا» با شخصیت ناشناخته و مرموزی که دارد باعث جذابیت بیشترش بین مردم شده تا خصوصیات اخلاقیش را ورق بزنند و وی را کشف کنند.

وی در راستای انگیزه خود از انتخاب بازی در این نقش مطرح کرد: برای اولین بار سال 87 توسط پیام لاریان بازی در این نمایش بهم پیشنهاد شد که از همان اول زمانی که متن را خواندم، به دلم نشست. شاید دلایلم منطق زیباشناسانه ای نداشته باشد ولی دوست داشتم که در آن به ایفای نقش بپردازم.

وی درباره دغدغه خود نسبت به تئاتر بیان کرد: می توانم بگویم که تئاتر دیگر آن رنگ و بوی عاشقانه را چه برای مخاطبان  و چه  هنرمندان ندارد. دلیل این امر هم  مسائل زیادی از جمله  نگاه مدیران و سیاست‌گذاران در این زمینه  باز می‌گردد که اگر تئاتر به این روند بخواهد جلو برود، آینده خوبی نخواهد داشت.

خرم در خصوص داشتن دید متفاوت نمایش نسبت به مرگ گفت: در این نمایش آدم ها خودشان می خواهند که بمیرند و به سمت مرگ می‌روند اما گویا خود مرگ از آنها دوری می کند و هیچ گرایشی به پیش رفتن آنها ندارد.

گفتنی است؛ نمایش «پرسه‌های موازی» به کارگردانی پیام لاریان از 19 شهریور الی 9 مهر در تالار مولوی روی صحنه می رود.



انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار