درویش:

تعطیلات لیگ برتر در روند نتیجه گیری سایپا اثر گذاشت/باشگاه ها بیش ترین آسیب را از فسخ قرارداد حامی مالی سازمان لیگ می بینند

مدیرعامل باشگاه سایپا از نتایج تیمش در هفت هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار نارضایتی کرد.  

درویش: تعطیلات لیگ برتر در روند نتیجه گیری سایپا اثرگذاشت/ باشگاه ها بیش ترین آسیب را از فسخ قرارداد حامی مالی سازمان لیگ می بینندرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره نتایج نه چندان خوب تیم فوتبال سایپا در هفته های ابتدایی لیگ شانزدهم، بیان کرد: متاسفانه تاکنون در نتیجه گیری موفق نبودیم. هرچند سایپا با وجود گذشت هفت هفته از لیگ برتر به انسجام لازم نرسیده اما در همین حالت هم تیم ما با توجه به نمایشی که در بازی هایش ارائه داده، از لحاظ نتیجه گیری ناموفق بوده است.

وی افزود: در طول 90 دقیقه بازی آخرمان مقابل صبا هم دیدید که سایپا حاکم توپ و میدان بود اما حریف از روی تک موقعیت خود به گل رسید. البته اعتقاد دارم در آن بازی داوری هم به سود سایپا نبود و یکی دو پنالتی ما گرفته نشد.
 با این وجود فاصله ما با صبا به حدی بود که با وجود همین قضاوت نه چندان خوب داور، حریف را شکست دهیم. به هرحال به عنوان مدیرعامل سایپا از نتایج تیمم رضایت ندارم.

درویش درمورد احتمال جریمه بازیکنان و کادرفنی سایپا، گفت: طبق روش خاصی که باشگاه درنظر گرفته جریمه ای را برای اعضای تیم درنظر گرفته ایم و این موضوع را به بازیکنان اطلاع دادیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره تاثیر تعطیلات لیگ برتر در روند نتایج سایپا، تصریح کرد: طبیعی است که وقفه 25 یا 30 روزه در روند روبه رشد تمام تاثیرگذار باشد و سایپا هم از این قاعده مستثنی نیست. در چنین وضعیتی تیم ها نمی توانند تمرینات خود را کلا تعطیل کنند و از طرفی نمی توانند هر روز تمرین برگزار کنند. بازیکن هم زمانی که لیگ تعطیل می شود انگیزه ای برای تمرین ندارد. بنابراین تیم ها مجبور می شوند چند روز در روند کاری خود وقفه اندازند و بار دیگر بدنسازی کنند. وقفه های مداوم کیفیت لیگ را پایین آورده  و همین که بیشتر بازی ها به تساوی می رسد، اثبات کننده تاثیر نامطلوب تعطیلات روی لیگ ما است.

وی درباره این که امیدی برای بازگشت سایپا به مسیر اهداف تعیین شده قبل از شروع فصل دارد یا خیر، تصریح کرد: به نظرم سایپا تا حدی اسیر بدشانسی شده است. هر چقدر در فوتبال کارهای خود را طبق برنامه پیش ببرید تا زمانی که شانس نداشته باشید، به جایی نمی رسید. طبق اظهارات کارشناسان فنی، سایپا نمایش خوبی را در بازی های خود ارائه می کند. از طرفی کارشناسان داوری هم اشاره کرده اند که در چند دیدار، داوری به ضرر تیم ما بوده است. بنابراین اگر این عوامل را کنار هم بگذاریم، می توان به نتیجه گیری سایپا در ادامه فصل امیدوار ماند.

درویش در مورد میزان پرداختی باشگاه سایپا به بازیکنان و کادرفنی خود، گفت: ما حدود 30 درصد مبلغ قراردادها را پرداخت کرده ایم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد فسخ قرارداد سامانه حامی مالی سازمان لیگ،  گفت: باشگاه سایپا از  این سامانه هیچ استفاده ای نکرده و معلوم نیست وضعیت این قرارداد به کجا رسید. هفت هفته از رقابت های لیگ برتر سپری شده و با توجه به فسخ قرارداد بین سازمان لیگ و حامی مالی، باشگاه ها یکی از منابع درآمدزایی خود را از دست می دهند و این موضوع به ضرر تیم های لیگ برتر است. امیدواریم با تدبیر مسئولان امر روزی برسد که جلوی این ضررها گرفته شود و فوتبال ایران از لحاظ مالی روزهای خوبی داشته باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار