اصفهان؛

روحیه ایثارگری، مردانگی و شهادت هرگز در جامعه ما فراموش نمی شود

شهردار اصفهان گفت: نرم‌افزار آسمانی ها بانک جامعی از اطلاعات شهدای گلستان شهدای اصفهان را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه آئین رونمایی از نرم‌افزار" آسمانی‌ها" با اشاره به جامع بودن این نرم‌افزار اظهار داشت: این نرم‌افزار بانک جامعی از اطلاعات شهدای مدفون در گلستان شهدای اصفهان مانند زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، عملیات‌هایی که در آن‌ها شرکت کرده‌اند، رمز عملیات ‌ها و غیره را در اختیار علاقه‌مندان و کاربران قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه این نرم‌افزار برای نخستین بار در کشور رونمایی شد، ادامه داد: امیدوارم که در آینده این حرکت به دیگر گلستان‌های شهدای استان و نیز سایر استان‌ها تسری پیدا کند.
شهردار اصفهان با تشکر از مسئولان فرهنگسرای پایداری افزود: خوشبختانه در این فرهنگ‌سرا اقدامات نوآورانه و خلاقانه‌ای با رویکرد معرفی داشته‌ای انقلاب، ایجاد فضای معنوی در شهر اصفهان و ایجاد ارتباط نزدیک بین شهدا و نسل جوان انجام می‌گیرد که رونمایی از این نرم‌افزار یکی از این اقدامات است.
وی با تأکید بر لزوم اهمیت دادن به چنین اقداماتی افزود: حداقل کاری که مسئولان می‌توانند انجام دهند، حضور در این برنامه‌‌ها و اهمیت دادن به زحمات دوستان است و اینکه با این کار به‌نوعی فضا را برای حضور شهروندان ‌آماده کنیم.
جمالی‌نژاد پیرامون اهمیت دادن به این اقدامات ادامه داد: اهمیت دادن به چنین اقدامات یک لطف و برکت خاصی را به دنبال دارد و حضور در چنین برنامه‌هایی به انسان آرامش می‌بخشد.
وی با بیان اینکه بسیاری از فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی که رزمندگان ما از خود نشان دادند در تصور ما هم نمی‌گنجد، افزود: بسیاری از اقدامات شهدا و عشق‌بازی‌هایی که آن‌ها با خدای خویش داشتند فوق تصور است به‌طوری که برای ما و نیز نسل‌های بعد از جنگ شبیه افسانه است درحالی‌که همه این وقایع حقیقت داشته است.
شهردار اصفهان با اشاره به مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های مدافعان حرم افزود: امروزه نیز با حضور مدافعان حرم در نبرد با تکفیری‌ها و دفاع از حرم شریف حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) تمام این وقایع برای جوانان نسل جدید مجدداً تکرار می‌شود.
وی افزود: این نشان ‌می‌دهد که روحیه ایثار، مردانگی و شهادت همچنان در جامعه ما زنده و پویاست و این روحیه هرگز فراموش نخواهد شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار