اصفهان؛

27 و 28 مهر، برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس اصفهان

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در روز 27 مهر انتخابات انجمن اولیا و مربیان ابتدایی و 28 مهر انتخابات دوره متوسطه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا سلطانی در نشست خبری آموزش و پرورش اظهار کرد: هر سال در همه مدارس به استثنای مدارس بزرگ‌سالان، انتخابات انجمن اولیا و مربیان برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان برگزاری مراسم انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس استان اصفهان برای امسال از نیمه اول ماه آغازین بازگشایی مدارس به نیمه آخر مهر ماه تغییر یافت چراکه با این کار انجمن دیرتر اما قوی‌تر تشکیل می‌شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان جزو ارکان مدرسه است و در تمام تصمیم‌گیری‌های مدرسه دخالت دارد.

وی با بیان اینکه اگر انتخابات انجمن اولیا و مربیان با عجله برگزار شود مسلم است که انجمن خوبی تشکیل نمی‌شود، تأکید کرد: انجمن اولیا و مربیان در مدرسه باید حامی مردم باشد.

سلطانی بیان کرد: انجمن اولیا و مربیان در مدرسه باید با کمک‌های علمی، معنوی، مادی و در آخر مالی مدیر و معاونان مدرسه را در هر چه بهتر اجرایی شدن تصمیم‌ها یاری کنند.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش تلاش می‌کنیم همانند بسیاری از کشورها در زمینه انجمن اولیا و مربیان موفق باشیم و اگر به‌ درستی این انجمن هدایت شود، می‌تواند کارهای بزرگی را در مدرسه انجام دهد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: تصمیم داریم تا در روز 27 مهر انتخابات انجمن اولیا و مربیان ابتدایی و در روز 28 مهر انتخابات دوره متوسطه را برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: با همکاری شهرداری، تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی تا تاریخ انتخابات سعی می‌شود انجمن اولیا و مربیان و نقش آن در مدرسه به مردم معرفی شود تا هرچه بیشتر مردم در این انجمن شرکت کنند.

سلطانی اداره انجمن اولیا و مربیان عنوان کرد: هر 15 روز یک‌بار باید انجمن اولیا و مربیان در مدرسه جلسه‌ای در رابطه با کارهای مدرسه داشته باشد.

وی با بیان اینکه معضل اصلی در انجمن اولیا و مربیان، مدیران مدارس هستند، اضافه کرد: برخی از مدیران مدارس برای شرکت در این انجمن‌ها وقت آزادی را ندارند و یا علاقه‌ای نسبت به شرکت در انجمن اولیا و مربیان را ندارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار